نسخه چاپی

ماجرای كری خوانی فایتر ایرانی برای حریف لهستانی

امیر علی‌اكبری در خصوص مبارزه شب گذشته خود با فایتر لهستانی اظهار داشت: یك مبارزه بسیار سخت با دنیل اوملیاژك داشتم و از قبل هم پیش‌بینی می‌كردم كه مبارزه ما ۳ راند طول بكشد. به هر حال یك دیدار سخت بود كه خداراشكر توانستم پیروز شوم.

به گزارش نما، امیر علی‌اکبری در خصوص مبارزه شب گذشته خود با فایتر لهستانی اظهار داشت: یک مبارزه بسیار سخت با دنیل اوملیاژک داشتم و از قبل هم پیش‌بینی می‌کردم که مبارزه ما ۳ راند طول بکشد. به هر حال یک دیدار سخت بود که خداراشکر توانستم پیروز شوم.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند او را در سازمان ACB بازنده کنند، گفت: در مبارزه شب گذشته‌ام این موضوع را حس کردم، اما چاره‌ای نیست و باید با همین فرمان جلو بروم. من کار خودم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم اجازه ندهم کار به داوری بکشد.

قهرمان MMA جهان در پاسخ به این سوال که چه مشکلی با واخائف دارنده کمربند قهرمانی جهان دارد، اظهار داشت: حدود ۵، ۶ ماهی است که با این فایتر مشکل دارم و دوست دارم مبارزه بعدی من با او باشد. او عادت به کٌری خواندن دارد که این مسائل در ورزش ما طبیعی است و مبارزه را جذاب‌تر می‌کند.

علی اکبری در خصوص اینکه آیا پس از مبارزه شب گذشته دچار آسیب دیدگی شده است، گفت: مبارزه سختی بود و از ناحیه پا و دنده آسیب سختی دیدم، اما خدا را شکر شکستگی در کار نبود. پس از این مبارزه عکسی از خودم در صفحه شخصی‌ام منتشر کردم تا برخی‌ها فکر نکنند مبارزه کردن در ورزش ما به این سادگی‌ها است.

امیر علی اکبری پس از نایب قهرمانی در رقابت‌های MMA جهان در این رشته نامی برای خود دست و پا کرد و در سازمان UFC چندین پیروی بدست آرود. علی اکبری چندی پیش قرارداد جدیدی با سازمان ACB امضا کرد و تا به حال دو مبارزه خود را با پیروی پشت سر گذاشته است. تفاوت اصلی میان این دو سازمان این است که در UFC مسابقات داخل رینگ است اما در ACB تمام مبارزات در قفس انجام می‌شود.


۱۳۹۷/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...