نسخه چاپی

چرخه اكران در خدمت فیلم‌ های بفروش است

غلامرضا رمضانی كارگردان «ضربه فنی» از جریان حاكم بر اكران كه به حذف فیلم های كودك و نوجوان منجر شده است، انتقاد كرد.

به گزارش نما، غلامرضا رمضانی کارگردان فیلم سینمایی «ضربه فنی» که به تازگی در بخش مسابقه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان حضور داشت درباره ساخت فیلم کودک گفت: «ضربه فنی» را به دلیل علاقه ام به دوره نوجوانی ساختم. به نظرم این دوره از زندگی بچه ها شور و نشاطی دارد که بچه ها ضمن ذخیره این شور و نشاط می توانند در آینده از آن استفاده کنند و انگیزه های بهتری داشته باشند.

وی درباره اینکه فیلم های کودک حمایت نمی شوند، عنوان کرد: تلاش من این است تا دوره هایی از زندگی بچه ها را به تصور بکشم زیرا لازم است سینما به همه سن ها بپردازد. نمی شود به دلیل اینکه برخی نمی توانند پیش بینی درستی درباره اکران داشته باشند ساخت این آثار را متوقف کرد.

کارگردان «گنجشکک اشی مشی» افزود: مشکلات امروز اکران آثار کودک و نوجوان ناشی از عوامل تولید نیست بلکه بخشی از این موضوع به چرخش اقتصادی مرتبط و بخشی دیگر ناشی از شرایط نامطلوب اکران است که چند سالی است بر سینما حاکم است.

رمضانی با بیان اینکه در این سال ها سینمادار و پخش کننده به اکران جهت داده اند، اظهار کرد: همه اینها باعث نمی شود که من و امثال من از ساخت فیلم های این چنینی دست بکشیم چراکه این فیلم ها لازمه دنیای بچه ها است.

وی در پایان گفت: در همه جهان از سینمای کودک و نوجوان حمایت می شود اما در کشور ما بیشتر به این فکر می شود که چه فیلم هایی ساخته شود تا بیشتر بفروشند و بیشتر سود بدهد.

۱۳۹۷/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...