نسخه چاپی

مشتری جدید علی كریمی چه تیمی است؟

حسین فركی می‌گوید فولاد به دنبال شكست فجرسپاسی برای تداوم بخشیدن به روند خوب خود در لیگ برتر است.

به گزارش نما، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار این هفته‌ تیمش مقابل فجر سپاسی که در اهواز برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به این که در این بازی میزبان هستیم باید استفاده کامل را از شرایط میزبانی ببریم. امیدوارم هواداران خوب فولاد هم روز جمعه به حمایت ما بیایند تا بتوانیم همچنان بر روند صعودی خود لیگ ادامه دهیم.

وی ادامه داد: فجر تیم خوب و یک دستی دارد و تا الان هم نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است. محمود یاوری هم استاد بنده است و من همیشه مقابل او درس پس می‌دهم. او یکی از زحمتکش‌ترین مربیان است و هم اکنون با تیمش در رده سوم رقابت‌ها قرار دارد.

فرکی با اشاره به این که هر دو تیم یک ۹۰ دقیقه سخت را پیش‌رو دارند، گفت: مجموعه بازیکنان دو تیم جوان و با انگیزه هستند که این موضوع نوید یک بازی سخت و دشوار را می‌دهد. امیدوارم با گرفتن سه امتیاز این بازی شرایط خود را در جدول بهتر از قبل کنیم.

سرمربی فولاد درباره روند رو به رشد تیمش در هفته‌های گذشته و رسیدن به رده نهم جدول گفت: ما روزهای سختی را در ابتدای فصل گذراندیم. بازیکنان‌مان خیلی زحمت کشیدند و کیفیت خوبی از خود نشان دادند. الان نتیجه‌ این تلاش ما حضور در رده نهم جدول است. به هیچ وجه افسوس امتیازهای از دست رفته را نمی‌خوریم، چرا که دیگر چیزی تغییر نمی‌کند. به غیر از یک بازی‌مان برابر ذوب آهن که هنوز فکر من را مشغول کرده است همه دیدند چه اتفاقاتی در آن بازی رخ داد. با این حال آن بازی هم تمام شد و ما به فکر آینده هستیم.

فرکی درباره شایعه معاوضه میلاد میداوودی، مهاجم استقلال با آرش افشین بازیکن تیمش گفت: این موضوع در حد همان شایعه است که در بعضی رسانه‌ها مطرح می‌شود. من مخالف جدایی افشین از فولاد هستم و دلیلی هم برای این کار نمی‌بینم. درباره چنین موضوعی ابتدا دو باشگاه باید با هم صحبت کنند که تا به حال فکر نمی‌کنم این اتفاق افتاده باشد.

سرمربی فولاد در پایان درباره علاقه این باشگاه برای جذب علی کریمی گفت: کریمی بازیکن بزرگی است و ما هم از داشتن او خوشحال می‌شویم. خود من از حضور علی استقبال می‌کنم او می‌تواند کمک خوبی برای ما در ادامه فصل باشد. البته این موضوع به باشگاه بستگی دارد و تا به حال مذاکره‌ای برای این کار صورت نگرفته است.

۱۳۹۱/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...