نسخه چاپی

تبعیت از رهبری مهمترین راهكار مقابله با فتنه‌های دشمنان است

عکس خبري -تبعيت از رهبري مهمترين راهکار مقابله با فتنه‌هاي دشمنان است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه راهكار اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی و فتنه‌های دشمنان را قرار گرفتن در سنگر ولایت و قرآن عنوان كرد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی سپاه، حجت الاسلام عبدالله حاج‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان کارکنان نیروی هوافضای سپاه فلسفه وجودی دین را هدایت انسان‌ها خواند و اظهار داشت: قرآن بزرگ‌ترین عنایتی است که از سوی خداوند متعال به بندگانش عطا شده است که آن‌ها به تعالی برسند و خوشا بحال کسانی که در محضر قرآن هستند و آموزه‌های این کتاب نورانی را چراغ راه خود قرار می‌دهند.

حاج‌صادقی از ولایت بعنوان راهبردهای هدایت انسان‌ها دانست و راهکار اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی و فتنه‌های دشمنان را قرار گرفتن در سنگر ولایت و قرآن عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین شئون ولایت، راهبری است از این رو همواره به این اصل مهم نیازمندیم.

وی با بیان اینکه راهکار تداوم یک نعمت قدرشناسی از آن نعمت است، گفت: ما امروز از نعمت ولایتی، در کشور اسلامی‌مان برخورداریم که قدرشناسی از این نعمت تبعیت از ولایت است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام صدیقی معاون روابط عمومی تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه به ارائه گزارشی از روند برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان کارکنان نیروی هوافضای سپاه پرداخت.

وی با اشاره به حضور بیش از 200 شرکت کننده در این مسابقات گفت: این نفرات پس از برگزاری مراحل مقدماتی در رده های مختلف جهت شرکت در این مسابقات در مرحله پایانی مسابقات معرفی شدند.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان کارکنان نیروی هوافضای سپاه در رشته‌های قرائت، حفظ ، مفاهیم و اذان برگزار شد اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات سراسری قرآن کل سپاه اعزام خواهند شد و برگزیدگان آن مسابقات نیز امسال برای اولین بار در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی حضور خواهند یافت.

در پایان این مراسم برگزیدگان مسابقات با حضور حجت الاسلام حسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا مورد تقدیر قرار گرفتند.

۱۳۹۱/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...