نسخه چاپی

افتتاح تونل آرش-اسفندیار با 220 میلیارد تومان اعتبار

افشانی در مراسم افتتاح تونل آرش-اسفندیار كه مسیر شرق بزرگراه مدرس را به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل می‌كند، گفت: این پروژه 220 میلیارد تومان هزینه مصرف داده است.

به گزارش نما، افشانی در مراسم افتتاح تونل آرش-اسفندیار که مسیر شرق بزرگراه مدرس را به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل می‌کند، گفت: این پروژه 220 میلیارد تومان هزینه مصرف داده است.

محمدعلی افشانی شهردار تهران در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر آرش اسفندیار که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز تونل آرش به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد که طول این پروژه 2 هزار و 500 متر است که 1450 متر تونل و مابقی آن هم شامل رمپ‌ها می شود که برای آن اعتباری معادل 220 میلیارد تومان هزینه شده است و در ترافیک شهری از شرق اتوبان مدرس به اتوبان آیت الله هاشمی رفسنجانی موثر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه در تسهیل ترافیک بسیار تسری بخش است، تصریح کرد: پروژه دیگر که امروز افتتاح شد، دوربرگردان غیر هم سطح مدرس به نلسون ماندلا بود که این پروژه هم در گشایش ترافیک این محور اثرگذار خواهد بود.

افشانی با بیان اینکه همزمان با این پروژه‌ها، پروژه دیگر به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در جنوب تهران افتتاح شد، گفت: امیدوارم که مردم از خدمات این پروژه‌ها بهره مند شوند.

شهردار تهران در ادامه تأکید کرد: ‌تمام پروژه‌های شهری از زمانی که من این سمت را قبول کردم پیوست‌ ترافیکی داشتند، اما صحبت کردن در مورد پیوست‌های پروژه‌ای که تمام شده، دیگر دیر شده است.

وی تصریح کرد:‌ یکی از مهمترین‌ برنامه‌های ما بررسی ترافیکی تمام شهر است و با توجه به اولویت‌هایی که وجود دارد و همین طور محدودیت‌های منابعی که داریم، پروژه‌هایی با اولویت بالا را که مورد نیاز بخش زیادی از مردم است، در اولویت قرار دارند.

افشانی افزود: زیرگذرها و روگذرها یکی از بخش‌های مهمی هستند که باید به آن توجه کنیم که قرار است به همراه پل‌های عابر پیاده توجهی به آن‌ها شود.

افشانی در ادامه تصریح کرد: نامه‌ای به دولت ارسال و تقاضا کردم که برای خرید و تامین تجهیزات مترو و نردبان‌های آتش‌نشانی، ارز دولتی دهند که خوشبختانه در مورد نردبان‌های آتش‌نشانی موافقت کردند و مقرر شد که بانک مرکزی همکاری کند.

شهردار تهران در خصوص همکاری برای تأمین تجهیزات مترو، گفت: این موضوع در حال بررسی است، اما شرایط اقتصادی را همگی باید درک کنیم و در کنار هم باشیم تا از این مرحله عبور کنیم.

۱۳۹۷/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...