نسخه چاپی

حمایت تاج از برنامه ریزی برای فوتبال پایه

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قدردانى از برگزاركنندگان ششمین فستیوال ملى فوتبال پایه پسران كشور این رویداد را نشان دهنده زنده بودن فوتبال در كشور دانست.

به گزارش نما، مهدى تاج در آیین افتتاحیه این فستیوال اظهار داشت:من ابتدا از کلیه عوامل و برگزارکنندگان این برنامه ازجمله اداره کل و هیات فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ همچنین هیات هاى فوتبال سراسر کشور تشکر مى کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملى فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:تردیدى وجود ندارد که ما باید بهترین شرایط را براى تیم هاى پایه فراهم کنیم.این فستیوال هم نشان مى دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ماست.

وى افزود:ما امروز بهترین تیم فوتبال ، فوتبال ساحلى ، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم اما اگر مى خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم بلکه لازم است با پویایى و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین گفت:خوشبختانه در این بخش شاهد اتفاقات خوبى هستیم.اینگونه فستیوال ها نشان مى دهد که اینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایى استعدادها را در سراسر کشور دنبال مى کنیم و با این فعالیت ها همچنین تقسیم تمامى بخش هاى کشور به ٩ منطقه موجب مى شود امکان شناسایى تمامى بازیکنان مستعد را داشته باشیم.

مهدى تاج در پایان گفت:به عقیده من این روش منطقى و درست است و حمایت از تیم هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده سازان فوتبال کشور را شناسایى کنیم.

۱۳۹۷/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...