نسخه چاپی

افتتاح ادامه بزرگراه شهید صیادشیرازی در اوایل مهر ماه سال جاری

ایرج معزی گفت: بر اساس وعده‌های داده شده ادامه شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی در اوایل مهر ماه افتتاح خواهد شد و در فصل پائیز زیرگذر جنوب یادگار امام افتتاح خواهد شد.

به گزارش نما، ایرج معزی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهری تهران اظهار داشت:‌ امروز پروژه تونل آرش اسفندیار- بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، دوربرگردان غیرهمسطح اتوبان مدرس- نلسون ماندلا و دو پروژه از جمع‌آوری آب‌های سطحی از جنوب شهر افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌هایی را برای پروژه‌های شهری تهران تعریف کرده ایم، گفت:‌ در بهره‌برداری پروژه‌ها زمان بندی انجام آن حائز اهمین است و ما در هر فصل مراسم افتتاح چند پروژه را خواهیم داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: جمع کل مسیر پروژه تونل آرش اسفندیاری 2 هزار و 580 متر است که میزان تونل آن 1445 متر است.

معزی ادامه داد: دور برگردان غیرهمسطح بزرگراه مدرس و نلسون ماندلا در منطقه 3 تهران واقع شده که مسیر کل پروژه 450 متر و عرشه آن 100 متر است.

وی گفت: بر اساس وعده‌های داده شده ادامه شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی در اوایل مهر ماه افتتاح خواهد شد و در فصل پائیز زیرگذر جنوب یادگار امام افتتاح خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد:‌در این دوره تلاش شده پروژه‌های غیرفعال نیز هر چه سریع‌تر فعال شوند و در این خصوص پروژه شهید نجفی‌رستگار به دولت آغاز و از سر گرفته شده و امیدواریم مراحل اجرایی آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

معزی با اشاره به اینکه پل‌های سه راه باقرشهر در دستور کار قرار گرفته است،‌گفت: محدودیت منابع مالی از مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و راه حل آن نیز جذب سرمایه‌گذار در پروژه‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: برای پروژه‌های فنی و عمرانی در شهر تهران یک پکیج سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌ایم و جلسه‌ای نیز با بخش خصوصی برگزار کرده‌ایم و از بخش خصوصی درخواست شده برای پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران شهرداری را کمک کند که این پروژه‌ها در بزرگراه یادگار امام، شهید شوشتری، جنوب دریاچه خلیج فارس و پارکینگ‌ها تعریف شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: از تمامی کارگران و کارفرمایانی که در این پروژه همراهی داشته‌اند تشکر می‌کنم.

۱۳۹۷/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...