نسخه چاپی

موافقت احزاب آلمان با حمله به سوریه

مجله آلمانی اشپیگل با درج خبر اعلام آمادگی برلین برای حمله هوایی به سوریه نوشت: پیشنهاد حمله از سوی دولت آمریكا مطرح شده و برخی جریان های سیاسی از جمله حزب سبز آلمان موافق این طرح هستند.

به گزارش نما، مجله اشپیگل در شماره امروز خود ضمن اشاره به خبر اختصاصی روز گذشته روزنامه بیلد در خصوص آمادگی برلین برای انجام حمله هوایی علیه سوریه نوشت: طرح اولیه مشارکت آلمان در حمله نظامی علیه سوریه از سوی دولت آمریکا مطرح شد. وزارت دفاع آلمان نیز بر اساس یک برنامه ریزی آن را در نشست ها و گفتگوهای تخصصی به بحث و بررسی گذاشت و در نهایت «اورزلا فون در لاین» وزیر دفاع آلمان آمادگی برلین برای انجام حمله هوایی علیه سوریه را اعلام کرد.

به موازات اعلام این خبر، احزاب و جریان های سیاسی در آلمان به اظهار نظر و بیان واکنش های مختلف در این باره پرداختند. احزاب دموکرات آزاد، حزب سبز و احزاب اتحاد مسیحی آلمان موافقت خود را با طرح «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا درخصوص حمله به سوریه اعلام کردند و خواستار تحقق این حمله هوایی شدند.

وزارت دفاع آلمان اعلام کرده در صورتی که دولت سوریه اقدام به بمباران شیمیایی ادلب کند، برای انجام حمله هوایی علیه ارتش این کشور آماده است.

این در حالی است که سوسیال دموکرات های آلمان مخالف انجام هر گونه حمله نظامی بوده و بار دیگر گفتگو را بهترین راه برای حل و فصل شرایط جاری در سوریه اعلام کرده اند.

۱۳۹۷/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...