نسخه چاپی

دین محمدی ایراد تیم شفر را گرفت

دین محمدی گفت: بدون تعارف باید بگویم استقلال در خط حمله بسیار ضعیف است، متاسفانه بازیكنان خارجی كه در استقلال توپ می زنند باید به مراتب بهتر از بازیكنان داخلی باشند یا حداقل در سطح تیام یا جباروف باشند.

به گزارش نما، سیروس دین محمدی در خصوص دیدار دوشنبه استقلال برابر السد قطر گفت: بازی سختی پیش روی استقلال است و فکر می کنم جبران شکست تهران برای استقلال در دوحه بسیار مشکل باشد. بی تعارف بگویم بعید می دانم بتوانیم به دور بعد صعود کرده و جزو چهار تیم مرحله بعد لیگ قهرمانان باشیم.

وی تاکید کرد: البته در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، همانند بازی اسپانیا برابر کرواسی که اسپانیایی ها توانستند با ۶ گل نایب قهرمان جهان را شکست دهند.

دین محمدی در ادامه گفت: بدون تعارف باید بگویم استقلال در خط حمله بسیار ضعیف است، متاسفانه بازیکنان خارجی که در استقلال توپ می زنند باید به مراتب بهتر از بازیکنان داخلی باشند یا حداقل در سطح تیام یا جباروف باشند. اما متاسفانه در حال حاضر خارجی هایی که در استقلال توپ می زنند عملکرد قابل قبولی ندارند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نبود ۶ ملی پوش به آبی پوشان ضرر خواهد زد یا خیر، گفت: برعکس خیلی ها اعتقاد دارم که حضور این همه ملی پوش در تیم ملی هیچ مشکلی ندارد، آنها در تمرینات تیم ملی حضور داشتند و آمادگی کاملی دارند.

دین محمدی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند با شرایط کنونی در لیگ برتر موفق باشد، گفت: با این روندی که استقلال در پیش گرفته شرایط هر هفته برایش سخت تر خواهد شد، امیدوارم شفر در چیدمان ترکیبش تغییراتی ایجاد کند. به عنوان نمونه مرتضی تبریزی را به نوک حمله ببرد از وریا در یک خط جلوتر استفاده کند و حالا که جابر انصاری رسما به استقلال بازگشته می تواند از این بازیکن هم استفاده کرده تا در بازی های آینده موفق باشد.

۱۳۹۷/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...