نسخه چاپی

روسیه: ناوچه فرانسه موشك شلیك كرده است

تجهیزات راداری روسیه پرتاب چند موشك از ناو فرانسوی در دریای مدیترانه را ثبت كرده‌اند.

به گزارش نما، ارتش روسیه بامداد امروز گزارش کرد که تجهیزات کنترل حریم هوایی روسیه پرتاب موشک از ناو فرانسوی در دریای مدیترانه در ساعات پایانی دوشنبه شب را به ثبت رسانده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه گفته است، تجهیزات راداری این کشور که در سوریه مستقر است، پرتاب چندین موشک از ناو فرانسوی را ثبت کرده‌اند.

این در شرایطی است که فرانسه هر گونه مشارکت در حمله شب گذشته به سوریه را رد کرده بود. یک سخنگوی ارتش فرانسه مدعی شد که ارتش این کشور در اقدام نظامی در شهر لاذقیه سوریه مداخله نداشته است.

مرکز صنایع نظامی ارتش سوریه دوشنبه‌ شب در لاذقیه واقع در غرب این کشور، هدف حملات موشکی قرار گرفت. یک منبع نظامی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که «پدافند هوایی سوریه با موشک‌های متخاصمی که از جانب دریا به سوی لاذقیه شلیک شد مقابله کرد و موفق شد تعدادی از آن را قبل از رسیدن به اهدافش، منهدم کند».

خبرگزاری سانا نوشت که قبل از این اظهارنظر، صدای چند انفجار در آسمان شهر لاذقیه شنیده شد که ناشی از تجاوزی بود که «مرکز صنایع فناوری» را هدف گرفت. پدافند هوایی سوریه شماری از موشک‌های شلیک شده را ساقط کرد.

۱۳۹۷/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...