نسخه چاپی

راه‌اندازی اورژانس بانوان در دستور كار

سرپرست سازمان اورژانس كشور از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت راه‌اندازی اورژانس بانوان در كشور خبر داد.

به گزارش نما، دکتر پیرحسین کولیوند گفت: درنظر داریم با توجه به نیاز‌های جامعه اورژانس ویژه بانوان را احداث کنیم، تا به این قشر خدمات ویژه ارائه شود.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۸۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور مشغول فعالیت هستند، گفت: با عنایت وزیر بهداشت در دو سال گذشته، ۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان زمینی این سازمان اضافه شده است و ۷۰۰ دستگاه دیگر نیز ظرف یک ماه آینده به این ناوگان افزوده خواهد شد.

کولیوند ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، نوسازی آمبولانس‌های کارکرده را در دستور کار قرار داده‌ایم.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس «پیش‌بیمارستانی» در سال ۵۴، چهارمین اورژانس دنیا بوده است، گفت: آمبولانس پیش بیمارستانی طی سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته و هم اکنون نیز دارای جایگاه مناسبی است. با همت دستگاه‌های مختلف و سازمان اورژانس کشور از نظر آمار حوادث ترافیکی تا چند سال پیش، ما جزء گرو‌های هشتم بودیم، ولی هم اکنون جزء گرو‌های اول هستیم.

کولیوند با اشاره به تعداد بالگرد‌های سازمان اورژانس گفت: با همین تعداد بالگرد، پوشش خدمات به مصدومان در تمام کشور بدون دریافت هزینه‌ای از بیمار انجام می‌شود که در نوع خود در دنیا کم نظیر است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در ایام محرم خدمات ویژه‌ای از سوی اورژانس کشور ارائه می‌شود، افزود: با تمام ظرفیت‌های ناوگان زمینی و هوایی با ۱۷ هزار پرسنل جهادی و انقلابی در آماده‌باش کامل در کنار عزداران حسینی در سراسر کشور هستیم.


۱۳۹۷/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...