نسخه چاپی

بروجردی: مردم در ۱۲ اسفندم رشته‌های دشمن را پنبه كردند

عکس خبري -بروجردي: مردم در ?? اسفندم رشته‌هاي دشمن را پنبه کردند

علاء‌الدین بروجردی حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس را فوق‌العاده دانست و گفت: مردم با حضور گسترده خود تمام رشته‌های دشمنان را پنبه كرد.


به گزارش نما علاء‌الدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچون 22 بهمن‌ماه بار دیگر به دعوت مقام عظمای ولایت لبیک گفتند و حضوری فوق‌العاده را رقم زدند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخاباتی بروجرد حضور مردم از دوره‌های گذشته چشمگیر‌تر و پرشکوه‌تر بود و مردم با اشتیاق به وظیفه ملی و دینی خود عمل کردند و این باعث خرسندی است که پس از گذشت 33 سال از انقلاب پیوند مردم با نظام و مقام معظم رهبری عمیق‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس را حاوی دو پیام دانست و گفت: نخستین پیام ملت به مسئولان بود که ما همواره در صحنه‌های سخت و حساس میدان را خالی نخواهیم کرد و مسئولان نیز در پاسخ به این حرکت مردم باید پاسخ روشن و امید بخشی بدهند.

بروجردی افزود: مردم در 12 اسفند خط بطلانی را بر یاوه‌گویی‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی کشیدند و به آن‌ها گوش زد کردند که شما ملت ایران اسلامی را هنوز که هنوز است بعد از 33 سال نشناخته‌اید.

وی تصریح کرد: دشمن نقشه‌های بسیاری را علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بود اما مردم با حضور گسترده تمام رشته‌های آنان را پنبه کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم در خصوص تناقض‌گویی سران فتنه برای تحریم انتخابات و حضور روز گذشته‌شان در پای صندوق‌های رأی، گفت: جریان فتنه دچار توهم سیاسی شده بود چراکه گمان می‌کرد با دامن زدن به مقوله‌ تحریم انتخابات می‌تواند مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند اما با مشاهده حضور گسترده مردم در ساعات اولیه انتخابات دریافتند که حرکت به سمتی ناموافق با مردم سبب پایان حیات سیاسی آن‌ها می‌شود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...