نسخه چاپی

واكنش فغانی به انتخابش برای قضاوت دربی

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس مانند دیگر دیدارهای لیگ برتر است و هدف اصلی ما و تیم داوری، قضاوت خوب و ارائه عملكردی بی نقص است.

به گزارش نما، علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران و قاضی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، درباره اینکه به عنوان داور بازی دربی حساس آبی پوشان و سرخپوشان انتخاب شده است، بیان کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس مانند دیگر دیدارهای لیگ برتر است و هدف اصلی ما و تیم داوری، قضاوت خوب و ارائه عملکردی بی نقص است. داوران دیگر مانند حسین زرگر و ... شایسته حضور در دربی بودند که کاش قضاوت این مسابقه به آنها سپرده می شد.

او افزود: تمام بازی های لیگ برتر حساسیت خاص خود را دارد و داوری دیدار استقلال و پرسپولیس تفاوتی با آنها ندارد. هدف ما ارائه قضاوت خوب است.

گفتنی است، علیرضا فغانی 40 ساله برای ششمین بار عهده دار قضاوت دربی پایتخت فوتبال ایران شد و به همراه محمدرضا منصوری و رحیم شاهین این بازی را داوری خواهند کرد. در 5 تقابل اخیر آبی پوشان و سرخپوشان با داوری فغانی، استقلال 2 پیروزی ( 3 بر 2 و یک - صفر ) بدست آورد و یک بار متحمل شکست 3 -2 شد و 2 دیدار این 2 تیم هم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر، 5 مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

۱۳۹۷/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...