نسخه چاپی

سید راضی نوری در گفتگو با نما:

دشمنان از اقتدار ایران اسلامی خشمگین اند

عکس خبري -دشمنان که از اقتدار ايران اسلامي خشمگين اند

نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مستكبران جهان طاقت دیدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ندارند كه دست به اقدامات تروریستی و به گلوله بستن مردم بی گناه می زنند.

سید راضی نوری نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به حادثه تروریستی اهواز،گفت:دشمن قسم خورده ملت ایران به سردمداری شیطان بزرگ آمریکا، اسرائیل و آل سعود از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم و نظام استفاده می کنند.
وی افزود: امروز مستکبران جهان طاقت دیدن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را که مرهون ایثار و از جان گذشتگی دلیرمردان کشور است ندارند که دست به اقدامات تروریستی و به گلوله بستن مردم بی دفاع و بی گناه می زنند.
نوری افزود: تروریست های الاحوازیه و داعش که مسئولیت اقدام تروریستی اهواز را پذیرفتند، همه از یک آبشخور تغذیه می شوند و امروز علنی شده که این مزدوران به طمع گرفتن امتیاز مالی از آل سعود و همفکرانش چنین حرکات تروریستی را علیه ملت های منطقه رقم می زنند که با آنها باید برخورد جدی شود.
وی با بیان اینکه نباید به داشتن امنیت بالا در داخل کشور مغرور شد، خاطر نشان کرد: همواره باید مواظب خدعه دشمن و پدیده شوم نفوذ بود بایدحواس جمع کرده و هوشیاری بیشتری به خرج داد و نسبت به کوچکترین بی احتیاطی ها حساسیت نشان داده و غفلت نکرد.
وی ابراز نمود: در همین حادثه اگر پوشش بیشتری صورت می گرفت آنهم در رژه ای که نماد اقتدار نظام است تا اقتدار کشور را به رخ جهان بکشد اینچنین کام ملت و دوستداران نظام تلخ نمی شد.
وی افزود: ریشه ایجاد کنندگان چنین حوادث تروریستی تلخی با درایت نیروهای مسئول بخصوص نیروهای نظامی باید خشکانده شود تا با این ترقه بازی و مانور های مزدورانه جان مردم و امنیت کشور به بازی گرفته نشود.
نماینده مردم خوزستان با اذعان به اینکه براندازی ریشه طاغوت در کل جهان خواست ملت ایران است،گفت: این اتفاقات ناگوار هشداری است تا با مترسک های مزدور آل سعود که چشم به جیب عربستان دارند برخورد جدی شود.
وی افزود: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران که با تلاش امام (ره) و هدایت های مقام معظم رهبری و مجاهدت شهدا و ایثارگران و حضور مردم در صحنه چون هلال ماه در دنیا می درخشد به مذاق سردمداران کفر خوش نمی آید که هر روز با شیطنت طاغوتیان مواجه ایم لیکن برخلاف گمان انها بروز چنین تهاجمات تروریستی علیه مردم ما نه تنها تفرقه انگیز نبوده بلکه وحدت آفرین است و مردم را متحدتر از همیشه کنار هم نگه می دارد.
نوری با بیان اینکه مردم اجازه نخواهند داد خواب دشمن در برهم زدن امنیت کشور به قصد تجزیه تعبیر شود، گفت: با تمام قوا در برابر اقدامات تروریستی مزدوران ایستاده ایم امروز مردم خوزستان چون سایر هموطنان با مشکلات اقتصادی شدید روبرو هستند لیکن دوستدار و علاقمند به نظام خود هستند و امنیت کشور برایشان از هر طلبی مهم تر است و مردم خوزستان همچون 8 سال دفاع مقدس ایستاده اند و تا خشکاندن ریشه و عقبه عوامل تروریستی تفرقه افکن و تجزیه طلب در این منطقه از پای نخواهند نشست.

۱۳۹۷/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...