نسخه چاپی

استقبال از تغییر موضع

تغییر موضع اصلاح طلبان

عکس خبري -تغيير موضع اصلاح طلبان

مگر جز این است كه حتی در وضعیت كنونی افراد افراطی، چون مصطفی تاج‌زاده و دیگران همچنان مشكلات كشور را به دولت پنهان و هزینه‌های جمهوری اسلامی ‌ایران در چارچوب سیاست‌های كلان امنیت ملی كشور ربط می‌دهند و سعی می‌كنند افكار عمومی را در مقابل نظام و نهادهای انقلابی قرار دهند!

«سیدحسین موسوی‌تبریزی» فعال اصلاح‌طلب و دبیر کل تشکل چپ‌گرای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه می‌گوید: «برخی در گوش مردم می‌خوانند که پول مراسم شما در جای دیگری خرج می‌شود و با شعارهایی مردم را تحریک می‌کنند که مردم ایران از گرسنگی در حال فوت شدن هستند؛ چرا که پول ایران در عراق خرج می‌شود و باید جلوی این‌گونه تحرکات گرفته شود.» این جملات به همان اندازه جملات «سعید حجاریان» که چندی پیش گفته بود «دیگر رقیب اصلاحات نه جناح راست، بلکه براندازان هستند.» مهم است؛ اما این جملات چرا اهمیت دارند؟
برای درک اهمیت این عبارات باید به مواضع و رفتار جریان اصلاح‌طلب در سال‌های گذشته و حتی سخنانی که بدنه و برخی از چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب مطرح می‌کنند، نگاهی انداخت! مگر جز این است که حتی در وضعیت کنونی افراد افراطی، چون مصطفی تاج‌زاده و دیگران همچنان مشکلات کشور را به دولت پنهان و هزینه‌های جمهوری اسلامی ‌ایران در چارچوب سیاست‌های کلان امنیت ملی کشور ربط می‌دهند و سعی می‌کنند افکار عمومی را در مقابل نظام و نهادهای انقلابی قرار دهند! مگر جز این است که همه حرف نظام و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به آنان که اردوکشی خیابانی را انتحاب کرده بودند و بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا به رسانه‌های آنها تبدیل شده و روی حمایت همه جریان‌های ضد انقلاب از مجاهدین تا ریگی و سلطنت‌طلب‌ها برای تحمیل خواسته‌های خود به نظام حساب ویژه باز کرده بودند، مرزبندی با بیگانگان و ضد انقلاب بود! حالا گفته‌های تبریزی و حجاریان به منزله دو چهره سرشناس اصلاح‌طلب مصداق همان موارد است؛ رویکردهایی که استقبال از آن و کمک برای تقویت آن در فضای گفتمانی کشور می‌تواند همگرایی میان جریان‌های سیاسی کشور را افزایش داده و فاصله میان آنها را کمتر و دشمنان مردم ایران را ناامید کند.

۱۳۹۷/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...