نسخه چاپی

خرید تضمینی دانه های روغنی به 450 هزارتن می رسد

نیافر درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی دانه های روغنی افزود: امسال 330 هزارتن كلزا با ارزش بالغ بر 9 هزار و 83 میلیارد ریال از كشاورزان خریداری شده است، درحالیكه این رقم سال گذشته 181 هزارتن بود.

به گزارش نما، مومن نیافر مدیرکل خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: براساس آخرین آمار تاکنون 9 میلیون و 453 هزارتن گندم با ارزش بالغ بر 125 هزار میلیارد ریال از گندمکاران استان های سراسر کشورخریداری شده است.

وی از پرداخت 81 درصد مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: تا کنون 101 میلیارد ریال از مطالبات پرداخت و مابقی تا پایان مهر به طور کامل به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

نیافر با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم تا پایان آبان ادامه دارد، بیان کرد: تا پایان فصل پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندمبه 9 میلیون و 500 هزارتن برسد.

خرید تضمینی دانه های روغنی به 450 هزارتن می رسد

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی دانه های روغنی افزود: امسال 330 هزارتن کلزا با ارزش بالغ بر 9 هزار و 83 میلیارد ریال از کشاورزان خریداری شده است، درحالیکه این رقم سال گذشته 181 هزارتن بود.

وی از خرید 789 تن گلرنگ با ارزش بالغ بر 19 هزار و 446 میلیون ریال از کشاورزان خبر داد و گفت: همچنین تاکنون هزار و 342 تن آفتابگردان با ارزش 32 هزار و 762 میلیون ریال از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل داخلی شرکت بازرگانی دولتی با اشاره به اینکه صد درصد مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است،بیان کرد:همچنین 43 درصد بهای گلرنگ و 21 درصد آفتابگردان به حساب کشاورزان واریز شده است.

نیافر در پایان از برداشت سویا در آبان ماه خبر داد و گفت: امسال پیش بینی می شود که مجموع خرید تضمینی دانه های روغنی به 450 هزارتن برسد.

۱۳۹۷/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...