نسخه چاپی

بحران نمایی روزنامه شهرداری تهران

تیتر یك روزنامه دیروز همشهری، ارگان رسمی شهرداری تهران «۷ بحران و ۱۲ راهكار» بود. همین تیتر كافی است تا بحران نمایی از اوضاع جامعه انجام شود.

تیتر یک روزنامه دیروز همشهری، ارگان رسمی شهرداری تهران «۷ بحران و ۱۲ راهکار» بود. همین تیتر کافی است تا بحران نمایی از اوضاع جامعه انجام شود. این مطلب البته با روتیتر هشدارنامه ۲۹۲ اندیشمند منتشر شده و مواردی را به عنوان بحران برمی‌شمرد. اولین بحران آن‌چنان که در صفحه یک روزنامه همشهری آمده، بحران یکپارچگی در نظام سیاسی است که در واقع القای حاکمیت دوگانه می‌کند و تئوریزه کردن آن است. حال بحران نمایی از برخی اختلاف‌سلیقه‌های معمول بین مسئولان در صفحه یک روزنامه شهرداری پایتخت چه می‌کند، سؤالی است که بی پاسخ است. گسست اجتماعی هم البته از گزینه‌های بعدی است تا مسیر بحران‌زایی به خوبی پیش رود! راه حل‌ها هم البته جالب توجه است؛ برگزاری انتخابات آزاد و رقابتی! رفع حصر! عفو عمومی!
در فضایی که مردم منتظر حل مشکلات معیشتی و سروسامان گرفتن اوضاع اقتصادی کشور هستند، برخی با رفع حصر و اصرار بر عفو محکومان سنگ سیاسی جناح خود را به سینه می‌زنند و روشن است در چنین فضایی مردم ناامید خواهند شد. انتخابات آزاد هم که همواره در ایران وجود داشته و همین شهردار ماحصل انتخابات آزاد شورای شهر است. کم‌کم همشهری در حال گذر از تریبون شهرداری به تریبون حزب مشارکت ۱ و ۲ است.

۱۳۹۷/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...