نسخه چاپی

افزایش بی‌رویه قیمت بلیت تئاتر، صدای آقای مدیر را درآورد

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودكی تصریح كرد كه اجازه افزایش بی رویه بهای بلیت تئاتر در تالار وحدت را نمی دهد و پیگیر قیمت های بالای بلیت «می سی سی پی نشسته می میرد» است.

به گزارش نما، علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی درباره افزایش بی رویه بهای بلیت آثار نمایشی در تالار وحدت به ویژه نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» به کارگردانی همایون غنی زاده که با بهای ۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در حال پیش فروش بلیت های خود است، گفت: چند عامل در افزایش بهای بلیت آثار نمایشی مؤثر است که یکی از آنها افزایش هزینه های تولید است و برای تولید آثار بزرگی که در تالار وحدت به صحنه می روند این هزینه ها بیشتر است.

وی اظهار کرد: اگر افزایش بهای بلیت منطقی باشد جامعه نیز پذیرای این روند خواهد بود ولی این شکل افزایش بهای بلیت که برای نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» رخ داده است قابل پذیرش نیست و من پیگیر این ماجرا هستم.

مدیرعامل بنیاد رودکی در پایان درباره این موضوع که پیگیری چگونه انجام خواهد شد در حالیکه سایت فروش بلیت فعال شده است، تصریح کرد: من به جِد پیگیر ماجرا هستم و این مشکل را حل می کنم. من اجازه افزایش بی رویه بهای بلیت تئاتر در تالار وحدت را نمی دهم و این ماجرا را حل می کنم.

طی یک ماه اخیر اخباری درباره افزایش بهای بلیت برخی آثار نمایشی در رسانه ها منتشر شد؛ افزایشی که متناسب با شرایط سخت اجتماعی حاکم بر جامعه نیست و تئاتر را تبدیل به کالایی اشرافی برای قشری خاص از جامعه می کند. این وضعیت با آغاز فروش بلیت نمایش «می سی سی پی نشسته می میرد» به کارگردانی همایون غنی زاده با تهیه کنندگی محمد قدس در تالار وحدت شکل اجرایی گرفته است. این نمایش از یکشنبه ۱۵ مهر روی صحنه می رود و سایت فروش بلیت آن سه روز است که باز شده است.

این اتفاق در حالی می افتد که گروه های جوان و همچنین گروه هایی که از سلبریتی ها به عنوان بازیگر استفاده نمی کنند، آثارشان را با بهای بلیت استاندارد به صحنه می برند.

۱۳۹۷/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...