نسخه چاپی

آخرین وضعیت ساخت انیمیشن «حماسه آرش كمانگیر»

غلامرضا آزادی كارگردان سینما از ادامه طراحی و ساخت انیمیشن «حماسه آرش كمانگیر» خبر داد.

به گزارش نما، غلامرضا آزادی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت رئال انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» گفت: کماکان درگیر طراحی و ساخت انیمیشن‌های این اثر هستیم و به نظرم حدود هشت ماه دیگر درگیر آن خواهیم بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت رئال انیمیشن «بیژن و منیژه» بیان کرد: این اثر هم در مرحله طراحی قرار دارد؛ اما به سختی می‌توان وارد مرحله اجرای آن شد. فعلا تولیدش مسکوت است.

این کارگردان افزود: با این وضع دلار و ارز و گرانی مگر می‌توان به راحتی دست به تولید زد؟! از طرفی هزینه سینما صرف فیلم‌هایی می‌شود که نمی‌توان به ماندگاری آن فکر کرد و ارزش خاصی ندارند. سینما هم دلاری شده است؛ یعنی کسی که می‌خواهد تجارت کند به سینما می‌آید و پول متعلق به زد و بند کار‌ها، رانت دار‌ها و ... است و آدم‌های درست و حسابی پولی در دست ندارند.

آزادی اذعان کرد: در این وضعیت چیزی که تخریب می‌شود، فرهنگ است. ما هم که در بخش خصوصی کار می‌کنیم روز به روز دست تنگ‌تر می‌شویم و سختی ما بیشتر می‌شود. البته این حرف‌ها هم دیگر نخ نما و کلیشه‌ای شده است؛ چون مدت هاست به نتیجه نمی‌رسد و وضعیت سینما و بخش خصوصی روز به روز بدتر می‌شود.

گفتنی است؛ رئال انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» را غلامرضا آزادی کارگردانی می‌کند و کارگردانی رئال انیمیشن «بیژن و منیژه» بر عهده فریال بهزاد است.

۱۳۹۷/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...