نسخه چاپی

«قیام» سپاه با «ذوالفقار» بر سر تروریست‌ها فرود آمد

انتقام سپاه از سركردگان جنایت تروریستی اهواز

عکس خبري -انتقام سپاه از سرکردگان جنايت تروريستي اهواز

یگان موشكی نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به حمله تروریستی اخیر در اهواز كه از سوی نیروهای وابسته به گروهك‌های تكفیری صورت گرفته بود، با چند فروند موشك بالستیك زمین به زمین از كرمانشاه، مقر سركردگان تروریست‌ها در كشور سوریه (منطقه البوكمال در شرق فرات) را هدف قرار داد.

در حالی که چشمان بسیاری در سرزمین امن‌مان به یمن بیداری چشمان تیز و نافذ پاسداران و سربازان جان بر کف این مرز و بوم در خواب ناز بودند، در ساعت 2 بامداد امروز (نهم مهر ماه 1397)، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به حمله تروریستی اخیر در اهواز که از سوی نیروهای وابسته به گروهک‌های تکفیری صورت گرفته بود، با چند فروند موشک بالستیک زمین به زمین از کرمانشاه، مقر سرکردگان تروریست‌ها در کشور سوریه (منطقه البوکمال در شرق فرات) را هدف قرار داد. این بار هم سپاه همانند سیلی موشکی سال گذشته به داعش در دیرالزور، با بارش موشک بر مواضع حساس و مهم تکفیری‌های تروریست، ترجمانِ عملی فرمان راهبردی رهبر معظم انقلاب و دکترین دفاعی جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه اگر «یکی بزنند ده تا می‌خورند» را رقم زد. این عملیات به دلیل برخورداری از عناصر استراتژیک و چندین مزیت دیگر نظامی در کانون توجه رسانه‌های منطقه‌ای و جهانی قرار گرفت و پیام‌های مهمی را به دوستان و دشمنان نظام اسلامی ایران فرستاد.
۱ـ سرعت عمل؛ سرعت انتقام خون پاک شهدای مظلوم و مجروحان حادثه کور تروریستی اهواز در کمتر از ده روز به صورت سخت و هزینه‌دار از گروهک‌های تکفیری با حیرت نظامیان جهان مواجه شد.
۲ـ قدرت تخریب؛ بر اساس اطلاعات اولیه، بسیاری از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی کشته یا زخمی شدند.
۳ـ دقت در هدف؛ موشک‌های قیام و ذوالفقار از دقیق‌ترین موشک‌های ایرانی است که با مساعی پدر موشکی کشورمان، شهید تهرانی‌مقدم طراحی شد و امروز به تولید انبوه رسیده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته است. این موشک‌ها افزون بر افزایش سرعت، دارای ویژگی‌های فنی جدید و قدرت تاکتیکی منحصر به فردی چون نقطه‌زنی، رادارگریزی و برخورداری از سکوی پرتاب متحرک هستند و نصاب جدیدی از توانمندی ایران در زمینه موشکی را رقم زده‌اند.
۴ـ تشخیص درست دشمن؛ نوشتن سه شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود» روی بدنه موشک‌ها، حکایت از عمق دشمن‌شناسی جمهوری اسلامی ایران و این مسئله مهم دارد که اگرچه چند عنصر مفلوک به ترور کور علیه مردم ما دست زده‌اند؛ اما عقبه طراحی، برنامه‌ریزی و حمایت لجستیکی و اطلاعاتی و آموزشی تروریست‌ها مثلث شوم غربی‌ـ عبری‌ـ عربی مرتجع است.

۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...