نسخه چاپی

آرات حسینی به كمك «فرمول یك» ماندگار شد

آرات حسینی نابغه خردسال كه به دلیل كم توجهی قصد مهاجرت داشت با پیگیری های برنامه «فرمول یك» در كشور ماندنی شد.



به گزارش نما، سیدعلی ضیاء مجری برنامه «فرمول یک»اظهار کرد: بعد از حضور آرات در برنامه ما و اعلام این موضوع از سوی پدرش که قصد مهاجرت دارند، به او گفتم فقط یک ماه به من زمان بده و بگذار رایزنی هایی داشته باشم. پس از آن برنامه با چندین نفر از رفقا تماس گرفتم و برای ماندن آرات در کشور تلاش کردم.

وی با اشاره به رایزنی با محمد اسماعیل دیده بان کارشناس خلاقیت تیمشان گفت: نتیجه رایزنی این شد که آنها اعلام کردند می توانیم اسپانسر آرات شویم و برای اینکه این اتفاق بیفتد خیلی تلاش کردیم و آن شرکت بسترهایشان را تغییر دادند تا از استعدادها حمایت کنند.

«فرمول یک» آرات حسینی را در کشور ماندنی کرد/ راه اندازی سامانه حمایت از استعدادها

مجری و تهیه کننده «فرمول یک» یادآور شد: این شرکت قصد دارد از همه استعدادهای کودک و نوجوان این سرزمین حمایت کند و این موضوع سازو کاری دارد که طی یکی دو ماه آینده با راه اندازی سامانه ای، فرآیند آن را در برنامه اعلام می کنیم.

ضیاء تاکید کرد: درباره آرات نیز او تحت حمایت گروه پزشکی سلامت قرار خواهد گرفت که تمام تمرینات او را تضمین می کند. همچنین روانشناسی در کنار آرات و پدرش قرار می گیرد که به فرآیند درست تمریناتش کمک کند.

وی در پایان گفت: مسئولان آن شرکت که علاقه ای به مطرح شدن نامشان ندارند دغدغه حمایت از بچه های این سرزمین را پیدا کرده اند و تا کمتر از یکی دو ماه آینده با راه اندازی سامانه، ثبت نام بچه ها شروع خواهد شد. ضمن اینکه قرار است کارشناس های مختلف به شهرها سفر و استعدادها را کشف کنند که پیشرفت این مراحل در «فرمول یک» اعلام خواهد شد.

بنابراین گزارش، در دومین قسمت از سری جدید «فرمول یک» آرات حسینی ورزشکار خردسال نابغه و پدرش مهمان ضیاء شدند و در این برنامه از سختی های زندگی خود، از ترک کار پدر آرات برای تربیت فرزند و محدودیت های مالی تا بی توجهی به افتخارات این خردسال نابغه در عرصه های ورزشی و نبود اسپانسر و در نهایت تصمیم برای مهاجرت از ایران سخن به میان آمد‌.

روز گذشته یکشنبه 8 مهر با گذشت یک ماه از این قسمت برنامه، آرات حسینی و پدرش با حضور در برنامه و تشکر از پیگیری های «فرمول یک» از امضای قرارداد خود با اسپانسر و ماندن در ایران خبر دادند.

همچنین کیک تولد این نابغه خردسال ورزشی نیز در برنامه بریده شد و او آرزو کرد روزی بهترین فوتبالیست دنیا شود.

ضیاء در این برنامه اعلام کرد آرات به عنوان یک سرمایه ملی در کشورش می ماند و محمد اسماعیل دیده بان کارشناس خلاقیت یک توپ فوتبال به او کادو داد که صبح روز گذشته توسط همه پرسپولیسی ها در فرودگاه پیش از سفر به قطر امضا شده بود.

«فرمول یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیاء شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...