نسخه چاپی

خبری خوش برای كاركنان آتش‌نشانی شهر تهران

افشین حبیب‌زاده از تدوین بسته حمایتی، رفاهی و معیشتی برای آتش‌نشانان شهر تهران خبر داد.

به گزارش نما، افشین حبیب‌زاده در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان آتش‌نشانی تهران و کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه امسال توانستیم از ۱۲۵ ایستگاه آتش نشانی شهر تهران بازدید کنیم و تمامی مشکلات و موارد مربوط به آتش‌نشانان را شنیدیم، اظهار کرد: ۳ موضوع را در این خصوص بررسی می‌کنیم که یکی از این موارد بازنشستگی پیش از موعد یا بازنشستگی به دلیل سخت و زیان‌آور بودن این شغل است که بر اساس آن آتش‌نشان‌ها بعد از ۲۰ سال خدمت می‌توانند با ۳۰ روز حقوق بازنشسته شوند.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: موضوع مسائل رفاهی و معیشتی آتش‌نشانان نیز یکی دیگر از مواردی است که بعد از حادثه پلاسکو به دلیل اینکه تجدید روحیه در آتش‌نشانان ایجاد شود، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد آن‌ها بتوانند بیشتر از امکانات و فضا‌های رفاهی استفاده کنند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: موضوع بعدی در خصوص مسکن آتش‌نشانان بود که در این خصوص جلسات مختلفی با شیخ، معاون منابع شهرداری تهران و داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران برگزار و مقرر شد در این خصوص اقداماتی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه نهایتاً بسته‌ای از طریق معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در خصوص تسهیلات، مسکن و خدمات رفاهی به آتش‌نشانان شهر تهران در ۸ یا ۱۰ بند ارائه شده که به زودی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد، تصریح کرد: در خصوص بازنشستگی پیش از موعد نیز مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام کرد که ۲۴۰ نفر مشمول این قانون می‌شوند که تنها ۱۷ نفر تمایل به بازنشستگی پیش از موعد دارند و مابقی می‌خواهند در شغل خود حضور داشته باشند.

به گفته عضو شورای شهر تهران در مورد مسکن آتش‌نشانان نیز موضوع تعاونی مسکن پیشنهاد داده شده و آتش‌نشانان می‌توانند از این خانه‌ها استفاده کنند.


۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...