نسخه چاپی

بازدید استاندار و فرماندار تهران از طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری پایتخت

محمد حسین مقیمی استاندار تهران و عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار این شهر ضمن بازدید از چند طرح عمرانی و سرمایه گذاری ضمن حضور در پروژه هتل های گردشگری از برخی شركت های تولیدی مربوط به قطعات خودرو ، تجهیزات آبیاری مكانیزه و ... نیز بازدید كردند.

به گزارش نما، نخستین بازدید از هتلی در منطقه دو تهران به مساحت یک هکتار و بنای ١٠ هزار متر مربع واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی انجام شد.

ویژگی منحصر به فرد برای این هتل اقامتی گردشگری استفاده از طرح‌های معماری تاریخی-سنتی و تلفیق مدرنیته در ٣٠٠ اتاق ساخته شده است.

الهام از معماری تاریخی دوران صفویه، قاجاریه، زندیه، ایلخانی و هخامنشی در ساخت این هتل پنج ستاره از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

همچنین در اجرای معماری و نقاشی‌های بنای این هتل با کار مطالعاتی از فارغ‌التحصیلان رشته هنر و علاقمندانی با آثار ارزشمند استفاده شده است.

استاندار تهران به بهره برداری از این پروژه تاکید کرد و گفت: این پروژه ارزشمند علاوه بر اینکه امکان خوبی در گردشگری فراهم می کند، می تواند در راستای ایجاد شغل فضای مناسبی ایجاد نماید.

بازدید استاندار و فرماندار از هتل دیگری در منطقه دو بزرگراه اشرفی اصفهانی با ۲۰۰ اتاق انجام شد.

مقیمی در این بازدید برای اتمام دو هتل بر ضرورت همراهی همه دستگاه ها به ویژه شهرداری تاکید کرد و افزود: ساخت این دو هتل کمبود فضای گردشگری منطقه ۲ را مرتفع می کند.

استاندار تهران همکاری دستگاه های دولتی برای ایجاد انگیزه در ادامه فعالیت و رفع مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را مهم دانست و گفت: در ارایه تسهیلات به تولید کنندگان بازنگری ضرورت دارد.

وی افزود: فعالیت های اقتصادی سرمایه گذاران بخش خصوصی باعث رونق اقتصادی کشور و افزایش اشتغال می شود.

استاندار تهران همچنین گفت: دستگاه های اجرایی باید با در نظر گرفتن منافع بلند مدت به سرمایه گذاران فرصت دهند تا طرح های خود را به بازدهی برسانند و سرمایه گذاران نیز بعد از آغاز بازدهی می توانند تعهد خود را نسبت به شهرداری، ادارات مالیات، آب و برق و سایر نهادهای اجرایی بپردازند.

در ادامه جلسه ای به منظور رفع مشکلات تولید کنندگان بخش صنعت و کشاورزی در پاویون حرم مطهر حضرت امام خمینی برگزار شد.


۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...