نسخه چاپی

واكنش وكیل درمنی به حكم موكلش

وكیل حمید باقری درمنی با اشاره به اعلام حكم اعدام موكلش توسط سخنگوی قوه قضائیه گفت: این حكم هنوز به من و دیگر وكیل باقری درمنی ابلاغ نشده است.

به گزارش نما، سمیه سادات قدمگاهی وکیل حمید باقری درمنی با اشاره به اعلام حکم اعدام موکلش توسط سخنگوی قوه قضائیه گفت: این حکم هنوز به من و دیگر وکیل باقری درمنی ابلاغ نشده است.

وی افزود: ما حتما به حکم صادره در زمان قانونی، اعتراض خواهیم کرد.

رسیدگی به اتهامات باقری درمنی ۹ جلسه به طول انجامید و متهم، ۲ وکیلش، نماینده دادستان و برخی متهمان دیگر پرونده به بیان اظهاراتی مرتبط با پرونده پرداختند، این جلسات در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

براساس کیفرخواست قرائت شده توسط نماینده دادستان تهران، باقری درمنی متهم به افساد فی الارض از طریق کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری از شرکت پالایش نفت جی به میزان بیش از ۳۲۲ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۳۴۶ کیلو قیر متهم است و اتهاماتی چون کلاهبرداری از شرکت بیمه ایران، مشارکت در کلاهبرداری با ایجاد شبکه چند نفری از بانک ملی با وصف سردستگی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مشارکت در کلاهبرداری از بانک گردشگری به مبلغ ۹ میلیارد تومان، مشارکت در کلاهبرداری با شبکه چند نفری از شرکت سامان مجد به میزان ۵۷ میلیارد تومان، کلاهبرداری از شرکت صرافی اقتصاد نوین به مبلغ بیش از ۷۰ میلیارد تومان، توهین به کارمند دولت و همچنین پرداخت رشوه به مبلغ ۱۵ هزار دلار و ۱۰ میلیون تومان در پرونده این متهم دیده می‌شود.

امروز حکم اعدام حمید باقری درمنی به اتهام افساد فی الارض توسط معاون اول قوه قضاییه اعلام شد. این حکم قابل تجدیدنظرخواهی است.

۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...