نسخه چاپی

میرلوحی: حمله موشكی سپاه به مقر تروریست‌ها لازم و ارزشمند بود

یك فعال سیاسی اصلاح طلب گفت‌: برخورد با داعش و پایان دادن به حضور جنایتكارانه او در منطقه نباید محدود به حمله موشكی شب گذشته شود.

به گزارش نما، محمود میرلوحی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای شهر تهران، درباره حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع تروریست‌ها در شرق فرات گفت: حمله موشکی شب گذشته سپاه اقدامی لازم و ارزشمند بود.

وی افزود: برخورد با داعش و پایان دادن به حضور جنایتکارانه او در منطقه نباید محدود به حمله موشکی شب گذشته شود و سرکوب این گروه تروریستی باید تا نابودی او با قدرت ادامه پیدا کند.

میرلوحی با اشاره به سابقه مقابله ایران با اقدامات تروریستی داعش در منطقه گفت‌: ایران از همان روزهای اول قدرت گرفتن داعش در سوریه و عراق پا به پای ارتش‌های این دو کشور به مقابله با اقدامات جنایت‌کارانه داعش در منطقه پرداخت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد:‌ اقدام جنایت‌کارانه‌ای که گروه تروریستی داعش در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز انجام داد موجب به شهادت رسیدن تعدادی از مردم بی‌گناه به ویژه زنان و کودکانی شد که در حال تماشای رژه نیروهای مسلح بودند و لازم بود که واکنش کوبنده به این اقدامات جنایتکارانه داده شود.


۱۳۹۷/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...