نسخه چاپی

پخش اسناد جدید 11 سپتامبر از شبكه افق

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی عصر با حضور پژوهشگران آمریكایی برگزار می‌شود. آنها جدیدترین اسناد و مدارك از واقعه ۱۱ سپتامبر را اعلام و بررسی می‌كنند.

به گزارش نما، هفده سال از واقعه 11 سپتامبر و حمله به ساختمان‌های دو قلو می‌گذرد. 11 سپتامبر تبدیل به یکی از حساس‌ترین پروژه‌های امنیتی آمریکا شده است تا جایی که اظهار نظر و تشکیک درباره آن اثراتی شبیه انکار هولوکاست برای گوینده و صاحب سخن به همراه دارد. هیچوقت یک نهاد مستقل اجازه تحقیق و تفحص درباره واقعه 11 سپتامبر پیدا نکرد. اکنون همچنان سوال‌های بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است.

نادر طالب زاده در جدیدترین برنامه «عصر» خود سراغ مدارک و شواهد جدید از این واقعه رفته است. هفته گذشته ریچارد فالک، کریستوفر بالین، ریچارد گیج و جیمز فتزر مهمان برنامه «عصر» شدند و مدارک جدیدی را درباره اتفاقات 11 سپتامبر رونمایی کردند. کریستوفر بالین از نامه سفارت اسرائیل در آمریکا به 4000 یهودی سخن گفت که آنها را قبل از 11 سپتامبر از حضور در ساختمان برج‌های دوقلو منع کرده بود. ریچارد گیج نماینده 3هزار مهندس و معمار آمریکایی در اتحادیه معماران معتقد است که تخریب ساختمان‌ها کنترل شده بوده است.

پژوهشگران آمریکایی مدارک و اسناد جدیدی را درباره ماجرای 11 سپتامبر کشف کرده و برای اولین بار آن را در تلویزیون ایران مطرح کردند. دومین قسمت از حرف‌های این پژوهشگران این هفته پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه ها ساعت 22 از شبکه افق و جمعه ها بعد از خبر 14 از شبکه یک پخش می شود.


۱۳۹۷/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...