نسخه چاپی

سرقت عكس‌های شخصی دختر جوان در كمتر از 3 دقیقه!

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی از دستگیری یك تبهكار اینترنتی به اتهام سوء استفاده از عكس‌های خصوصی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عرفانی در این‌باره گفت: چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس فتای از یک تبهکار اینترنتی به اتهام سوءاستفاده از عکس‌های خصوصی خود شکایت کرد و به ماموران گفت که گوشی تلفن‌همراه خود را به مدت سه دقیقه در اختیار متصدی موبایل فروشی برای ویروس کشی قرار داده و فکر نمی‌کرده که در این مدت کوتاه، وی بتواند عکس و فیلم‌هایش را سرقت کند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا استان تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند و پس از تایید ادعاهای شاکی با ردیابی‌های ویژه، تبهکار اینترنتی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: پسر جوان ابتدا منکر هر جرمی شد، اما در ادامه زبان به اعتراف گشود و گفت بدون این‌که شناختی از شاکی داشته باشد اقدام به انجام این کار کرده است.

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: متهم در اعترافاتش اقرار کرد که در ازای گرفت مبلغ 150 هزار تومان از شاکی قصد پاک کردن عکس‌های وی را داشته است.

وی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دادسرا انتقال داده شد.

عرفانی به شهروندان هشدار داد که سعی کنند عکس فیلم و فیلم‌های خصوصی را روی حافظه موبایل و غیره نگهداری نکنند و اگرتلفن همراه آنها عیب فنی پیدا کرد حتما رم آن را جدا کرده و به تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد برای تعمیر مراجعه کنند.

۱۳۹۱/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...