نسخه چاپی

درخواست بركناری احمدی نژاد توسط فاطمه هاشمی

بولتن نیوز: خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی که دارای سوابقی چون فعالیت در انجمن همبستگی زنان، تدریس در دانشگاه آزاد و مدیریت بنیاد بیماریهای خاص بوده، ظاهراً به جهت فراغت زیاد و انجام سفرهای متعدد به خارج از کشور و همراهی با خارج نشینان، به انجام مصاحبه با رسانه های خارجی می پردازد، که بعضاً تبعاتی را نیز به دنبال داشته است.





وی که ، بجای پیگیری امور مربوط به بیمارهای مرکز زیر نظر خود، به مصاحبه و اظهار نظر مختلف مسائل سیاسی روی آورده و در این زمینه ها اظهار نظر می نماید، به ادعای بسیاری از مسئولین بنیاد، بیشترین سهم بودجه مرکز خود را در دولت فعلی داشته و امسال (مبلغی بیش از بیست میلیارد تومان اعتبار) از محل بودجه 91 اخذ و عموماً به ورود دستگاه های دیالیز تخصیص داده ـ که هر نهاد دولتی می تواند این کار را بکند ـ در اظهار نظر عجیبی اعلام داشته که باید آقای احمدی نژاد برکنار و انتخابات زودرس برگزار شود!

البته این نظریه موضوع جدیدی نبوده و سالها است که خانواده و همراهان این خانم به اشکال مختلف مطرح می نمایند. اما نکته عجیب آنست که این خانم بجای حل مشکلات و معضلات موجود در مرکز بیماریهای خاص و شمارش درست پولهای بی حساب به دست آمده از صندوقهای کمکهای مردمی در دفتر خود، در خصوص مسائل کلان نظام که هیچ ربطی به تخصصی و حوزه کاری وی ندارد، ورود می کند.
قبلاً نیز شاهد نوشتن مقاله در فصلنامه راهبری مرکز تحقیقات بودیم که در آن با توجه به دور بودن ادبیات نوشتاری مربوط به رژیم غاصب صهیونیستی، به کرات از این رژیم با عنوان اسرائیل یاد کرده بود.

۱۳۹۱/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...