نسخه چاپی

«نجوا» ؛ سریال جدید شبكه یك با داستانی جذاب و پرالتهاب

مهدی احمدی بازیگر و هنرمند نقاش می گوید تلویزیون نه تنها كمكی به اطلاع رسانی در زمینه هنرهای تجسمی نمی كند بلكه رویكرد تخریبی نیز دارد.

به گزارش نما، مهدی احمدی بازیگر سینما که با مجموعه «نجوا» به کارگردانی ابراهیم شیبانی به تلویزیون می آید درباره حضور خود در این سریال تلویزیونی گفت: پخش سریال «نجوا» از امشب ۱۴ مهرماه در شبکه یک آغاز می شود که من هم نقش کوتاهی در این سریال دارم.

وی ادامه داد: من با ابراهیم شیبانی کارگردان این مجموعه دوستی دیرینه ای دارم و زمانیکه فیلمنامه را برای من فرستاد ابتدا نقش دیگری را دوست داشتم اما درنهایت با نقش دیگری در کار حضور پیدا کردم.

بازیگر فیلم «شب های روشن» درباره نقش خود در «نجوا» گفت: شخصیت این نقش چندان مشخص نیست اما گره گشایی هایی در داستان توسط وی صورت می گیرد. این نقش موقعیت خوب و متفاوتی دارد اما به دلیل پیچیدگی هایی که قصه دارد اگر درباره آن توضیحی ارایه کنم جزییات لو می رود.

این بازیگر درباره فیلمنامه و فضای داستان نیز توضیح داد: سریال «نجوا» فیلمنامه و قصه خوبی دارد که از التهاب برخوردار است و از فرمی بهره گرفته شده که تابع این قصه است. قصه ها در تلویزیون خیلی قیچی می خورد و نویسنده مجبور است اینها را در نظر بگیرد با این همه این سریال خیلی از معضلاتی را که در جامعه با آنها دست به گریبان هستیم مطرح می کند.

نقش تلویزیون در این سال ها در حوزه هنرهای تجسمی بسیار مخرب بوده است

این هنرمند نقاش در بخش دیگری از گفتگوی خود درباره تاثیر برنامه های تلویزیون در حوزه هنرهای تجسمی بیان کرد: گاهی گزارش هایی از گالری ها تولید و پخش می شود و یا نقدهایی روی کارها انجام می شود که خوب است اما در کل نقش تلویزیون در این سال ها در حوزه هنرهای تجسمی بسیار مخرب بوده است.

وی اظهار کرد: کیفیت برنامه سازی در تلویزیون سطح سلیقه مخاطب را پایین می آورد و برنامه هایی که می سازد تاثیری روی مخاطب ندارد و حتی تاثیر آنها معکوس بوده است.

بازیگر فیلم «مزرعه پدری» در پایان گفت: تلاش های زیادی در تلویزیون شده است اما این رسانه تصور و توقع مردم را از هنرهای تجسمی در حد همین برنامه های تلویزیونی که می سازد، پایین آورده است و اگر به کیفیت تصاویر، دکورها، گرافیک و سایر المان های برنامه ها هم نگاه کنید خیلی ضعیف است.

سریال «نجوا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود و در آن بازیگرانی چون سجاد افشاریان، پوریا رحیمی سام، نغمه ارجمند، الهام نامی، مسعود کرامتی، محمد علی نجفی، احمد حامد، ایوب آقاخانی، مسعود دلخواه، وحید نفر، سوگل خلیق، مجید نوروزی و محسن بهرامی به ایفای نقش می پردازند.

۱۳۹۷/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...