نسخه چاپی

استقلال هنوز می تواند در لیگ قهرمان شود؟!

هرچند استقلال تا بدین جای فصل نتایج خوبی بدست نیاورده است ولی نگاهی به جدول رده بندی و بازی های پیش رو نشان می دهد آبی ها می توانند شرایط را در همین نیم فصل اول تغییر بدهند.

به گزارش نما، استقلال تا بدین جای فصل خوب نتیجه نگرفته است و کسب یک پیروزی در پایان هفته هفتم لیگ برتر باعث شده بسیاری از هواداران این تیم از موفقیت تیم شان نا امید باشند.

با این حال نگاهی به جدول رده بندی نشان می دهد هنوز هیچ چیز برای آبی ها تمام نشده است و این تیم می تواند با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر دوباره به جدول مسابقات برگردد.

استقلال هم اکنون با پدیده صدرنشین ۹ امتیاز اختلاف دارد و در صورتی که آبی ها بتوانند امشب نفت مسجد سلیمان را شکست بدهند به ۶ امتیازی صدر جدول می رسند.

همچنین این تیم با تیم های قدرتمندی مثل تراکتورسازی، ذوب آهن، پرسپولیس و پیکان بازی کرده است و در ۷ هفته باقی مانده بازی های ساده تر آبی ها پیش رو است.

با این شرایط استقلال می تواند با کسب نتایج مناسب تا پایان نیم فصل اول در همین نیم فصل اختلاف خود را با صدرنشینان لیگ به حداقل برساند و دوباره به جاده قهرمانی برگردد.

آنچه هواداران استقلال را به ادامه راه این تیم در لیگ برتر امیدوار می کند این است که اولا آبی ها در هفته های گذشته فرم بهتری پیدا کرده اند و دوما شفر دیگر اصراری به بازی دادن به ستاره ها ندارد و هر بازیکنی که آماده باشد را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب می کند.

با این شرایط استقلال امروز نیاز به برد برابر نفت مسجد سلیمان دارد تا پیش از تعطیلات لیگ برتر چهره یک تیم مدعی را به خود بگیرد.


۱۳۹۷/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...