نسخه چاپی

به احترام برانكو كلاه ازسربرداریم!

عکس خبري -به احترام برانکو کلاه ازسربرداريم!

برانكو تا همین جای كارهم به قول حمیدرضا گرشاسبی معجزه كرده است. اینكه تیمی با این همه مشكلات را به نیمه نهایی رسانده و درخانه السد برنده اززمین خارج كنید شوخی نیست.

مهدی یکتا- چه کسی باور می کرد که پرسپولیس دردوحه قطربتواند ازسد السد و ژاوی بگذرد؟ کدام کارشناس و حتی هواداران تیفوسی پرسپولیس فکرش را می کرد تیم برانکو با آدام همتی، شایان مصاح، احسان علوان زاده و... بتواند با برد ازقطربه تهران بازگردد؟

و به راستی درباورچه کسی می گنجید ارتش 9 نفره برانکو درغیاب کمال کامیابی نیا و محمد انصاری محروم این گونه بدرخشد و کم نیاورد؟

اما همه باورها و تصورات با تجربه و حرفه ای گری برانکو ایوانکوویچ به هم ریخت.

برانکو که خودش هم محروم بود به بهترین شکل ممکن تیمش را ارنج کرد، عذرو بهانه ای هم نیاورد و با برد شیرین یک برصفرامیدوارانه میدان سخت دوحه را ترک کرد.

میدانی که یک طرف آن چهارمین تیم گرانقیمت آسیا بود و طرف دیگرش پرسپولیس با دستان خالی! خالی ازهمه بابت؛ ازبی پولی و عدم اختصاص ارز دولتی بگیرید تا محرومیت ازنقل و انتقالات و ازدست دادن سه بازیکن اصلی به دلیل محرومیت و مصدومیت...

اما پرسپولیس به رغم تمام این نداشته ها یک امید بزرگ داشت. یک پروفسورکه ثابت کرده استاد تاکتیکی و مرد روزهای سخت است. برانکو که بابت فصل جاری هنوز یک دلارهم ازباشگاه پرسپولیس پول نگرفته است تمرکز خودش را روی تیمش گذاشت و اجازه نداد تیمش ازهم بپاشد. باید به احترام این مرد کلاه ازسربرداشت. مردی که هدایت پرسپولیس بحران زده را برعهده گرفت. تیمی که سال ها ازاوج فاصله گرفته بود اما ازسال 1395 با هدایت برانکو تبدیل به همان تیمی شد که هواداران انتظارداشتند.

دو سال پی درپی قهرمانی درلیگ و دو فصل متوالی صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که بخش عمده ای ازآن مرهون زحمات برانکو بوده است. یکی که مثل هیچ کس نیست. مرد جنتلمن و با شخصیتی که با حضورش به پرسپولیس شخصیت بخشید. پرسپولیس ازدو پنجره نقل و انتقالات محروم شد و او غرنزد. مهدی طارمی را ازدست داد و او غرنزد. فرشاد احمدزاده، وحید امیری و صادق محرمی رفتند و او غرنزد. فقط کارکرد، کارکرد و کارکرد تا امروز پرسپولیسی ها امیدوارباشند که اولین قهرمانی خود درلیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرند.

برانکو تا همین جای کارهم به قول حمیدرضا گرشاسبی معجزه کرده است. اینکه تیمی با این همه مشکلات را به نیمه نهایی رسانده و درخانه السد برنده اززمین خارج کنید شوخی نیست.

او درتیم ملی هم کارنامه بدی نداشت و اگربدشانسی و کم تجربگی ستارزارع نبود چه بسا تیم ملی ایران می توانست پس ازسال ها قهرمانی جام ملت های آسیا را جشن بگیرد. اتفاقی که با بدشانسی نیفتاد تا امروز برانکو مأموریت ناتمام خود را دررده باشگاهی تمام کند.

۱۳۹۷/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...