نسخه چاپی

برخورد جدی و جریمه باربرهایی كه باربرگ نداشته باشند

معاون حمل‌ونقل و ترافیك شهرداری تهران گفت: از این پس هر كسی كه بخواهد باری را در تهران جابه‌جا كند باید با مراجعه به سامانه barane.ir نسبت به دریافت باربرگ اقدام كند و تمامی وانت‌ها، كامیونت‌ها و كامیون‌ها برای تردد خود باید باربرگ داشته باشند و اگر این اقدام انجام نشود پلیس با آنها برخورد قانونی خواهد كرد.

به گزارش نما، محسن پورسیدآقایی درباره تصویب لایحه تعیین بهای تعرفه صدورباربرگ در شهر تهران، اظهار داشت: بر اساس مصوبات بالادستی وزارت کشور باید تمام بارهایی که در شهر جابه‌جا می‌شوند بر اساس بارنامه انجام شود. بنابراین هر کسی که باری را جابه‌جا می‌کند باید باربرگی به صورت الکترونیکی دریافت کند برای اینکه هر اتفاقی برای آن بار بیفتد مشخص شود که مسئولیتش با چه کسی است.

وی گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران صدور باربرگ در شورای شهر تصویب شد که صدور هر باربرگ به صورت الکترونیکی هزار تومان تعیین شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: از این پس هر کسی که بخواهد باری را در تهران جابه‌جا کند باید با مراجعه به سامانه barane.ir نسبت به دریافت باربرگ اقدام کند و تمامی وانت‌ها، کامیونت‌ها و کامیون‌ها برای تردد خود باید باربرگ داشته باشند و اگر این اقدام انجام نشود پلیس با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.


۱۳۹۷/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...