نسخه چاپی

«كلاه قرمزی و بچه‌ننه» به مرز 6 میلیارد رسید

عکس خبري -«کلاه قرمزي و بچه‌ننه» به مرز 6 ميليارد رسيد

«آینه‌های روبه‌رو» به كارگردانی نگار آذربایجانی با اكران در 4 سینما و چهار تك سانس در طول دو روز توانسته به فروشی معادل 3 میلیون تومان دست پیدا كند.

به گزارش ایسنا، طبق پیگیری از پخش‌کننده «آینه‌های روبه‌رو»، این فیلم از چهارشنبه این هفته (دو روز قبل) در چهار سینما و 4 تک سانس به نمایش درآمده است.

ناصر شعبانی مدیر پخش «پرده پنجم نمایش» هم درباره‌ی فروش «اختاپوس» به ایسنا گفت: این فیلم در روز چهارشنبه 8.5 میلیون و پنج‌شنبه 12.5 میلیون فروش داشته است که با این حساب می‌توان گفت، فروش کل در سینماهای تهران به بیش از 130 میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: ما از چند روز قبل اکران جدی خود را در شهرستان‌ها آغاز کرده‌ایم، اگرچه اکنون تنها 10 سینما در شهرستان دراختیار داریم اما در روزهای آینده به این تعداد افزوده می‌شود. ضمن آنکه با توجه به در اختیار داشتن تعداد 24 سالن در تهران فکر می‌کنیم در روزهای آینده فروشمان افزایش خوبی داشته باشد.

علی سرتیپی مدیر موسسه فیلمیران هم درباره‌ی فروش «کلاه قرمزی و بچه ننه» در پایان راه اکرانش اظهار کرد: تا شب گذشته فروش «کلاه قرمزی» در سینماهای تهران به بیش از سه میلیارد و 400 میلیون تومان و در سینماهای شهرستانی به بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است. تقریبا می‌توان گفت «کلاه‌قرمزی و بچه ننه» در روزهای پایانی اکران خود به فروش شش میلیارد تومان نزدیک می‌شود.

مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» هم درباره‌ی فروش «من همسرش هستم» مصطفی شایسته اظهار کرد: این فیلم تا شب گذشته در تهران 196 میلیون تومان و در شهرستان با چهار سینمای محدودی که در شهرستانها دارد 72 میلیون تومان در آن سینماها فروخته است. ضمن آنکه رشت و شیراز هم به تازگی اکران این فیلم را آغاز کردند.

خبرنگار ایسنا همچنان پیگیر تماس با پخش‌کنندگان دیگر فیلم‌های اکران شده است.

۱۳۹۱/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...