نسخه چاپی

معاون وزیر خارجه آمریكا با نخست‌وزیر بحرین دیدار كرد

معاون وزیر خارجه آمریكا كه به بحرین سفر كرده است با نخست‌وزیر این كشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو كرد.

به گزارش نما، «جان سالیوان» معاون وزیر خارجه آمریکا با «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» نخست‌وزیر بحرین دیدار کرد.

آل خلیفه در این دیدار روابط بحرین و آمریکا را روابط استراتژیک، تاریخی و قوی خواند و تحولات به وجود آمده در زمینه همکاری دو کشور در سایه سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از دوستان و متحدان منطقه‌ای را ستود.

وی افزود که همکاری آمریکا با دوستان و متحدان منطقه‌ای به منظور برقراری امنیت و ثبات، امری ضروری است و عربستان سعودی نیز یکی از ارکان مهم ثبات جهانی و بزرگ‌ترین و مهم‌ترین متحد آمریکاست و حمایت از آن نیز به منزله حمایت از ماست.

طبق گزارش خبرگزاری بحرین (بنا)، آل خلیفه همچنین بر تمایل بحرین برای توسعه همکاری با آمریکا و تفاهم و هماهنگی مشترک با این کشور در مسائل مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید کرد و همکاری‌های نظامی، سیاسی و امنیتی را مورد اشاره قرار داد.

معاون وزیر خارجه آمریکا نیز اهتمام دولت بحرین به روابط دوجانبه و تقویت همکاری این کشور با آمریکا را ستود و بر علاقمندی کشور برای تقویت این همکاری‌ّها و دوستی با بحرین تأکید کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا، طرفین درباره «همکاری‌های دوجانبه در مبارزه با تروریسم، مقابله با نفوذ مخرب ایران در منطقه و دیگر مباحث دوجانبه و منطقه‌ای» گفت‌وگو کرده‌اند.


۱۳۹۷/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...