نسخه چاپی

واكنش یك پیشكسوت به حضور دوباره سردار آزمون در تیم ملی

ضیا عربشاهی كارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال برابربولیوی اظهار كرد: تیم ملی فوتبال بولیوی از قاره آمریكای لاتین است و قدرتی و تكنیكی بازی می كند و به نظرم تیم ملی محك خوبی برای جام ملت های آسیامی خورد.

به گزارش نما، ضیا عربشاهی کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از بازی دوستانه تیم ملی فوتبال برابربولیوی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال بولیوی از قاره آمریکای لاتین است و قدرتی و تکنیکی بازی می کند و به نظرم تیم ملی محک خوبی برای جام ملت های آسیامی خورد.

او ادامه داد: تیم ملی بولیوی برخلاف تیم هایی مثل اوگاندا ضعیف بازی نمی کند و کی روش به خوبی می تواند تیم ملی را برای جام ملتهای آسیا محک بزند.
اکثر تیم ها از لحاظ فنی در یک سطح قرار دارند

عربشاهی درباره اینکه چرا تیم ملی فوتبال کشورمان همانند سایر تیم ها با تیم های بزرگ دنیا بازی نمی کند، گفت: تیم های بزرگ همانندبرزیل و آرژانتین همانند گذشته آن قدر قدرتمند نیستند و اکثر تیم ها در یک سطح هستند و شرایط روحی و روانی فاصله میان تیم ها ایجاد می کند. در جام جهانی 2018 روسیه شاهد بودیم که تیم ملی اسپانیا به سختی توانست 1 برصفر تیم ملی کشورمان را ببرد و بازیکنان ما به خوبی بالاتر از بهترین مدافعان جهان ضربه سر زدند. من این حرف را قبول ندارم که تیم ملی دفاعی بازی می کند چرا که هر مربی تاکنیک خاص خود را دارد و تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2018 نتایج خوبی را کسب کرد.
برگزاری بازی دوستانه با تیم های بزرگ از طریق دیپلماتیک امکان پذیر است

او ادامه داد: ما با رایزنی و از طریق دیپلماتیک می توانیم بازی دوستانه با تیم های بزرگ همانند برزیل را تدارک ببینیم و برگزار نشدن دیدار تدارکاتی با تیم های بزرگ به علت ضعف مدیریت فدراسیون فوتبال است که نتوانسته در این زمینه خوب عمل کند. به نظرم ما باید با تیم های آمریکای لاتین همانند بولیوی و اروپایی همچون صربستان و هلند بازی تدارکاتی برگزار کنیم.
اختلاف کی روش با تیم ملی امید به علت ضعف مدیریت فدراسیون فوتبال است

کارشناس فوتبال درباره اختلاف کی روش با مسئولان تیم ملی امید بر سر ساختمان پک بیان کرد: اختلاف کی روش با مسئولان تیم ملی امید ضعف مدیریت فدراسیون فوتبال را نشان می دهد که مدیران فدراسیون نتوانستند میان 2 تیم بزرگسال و امید هماهنگی ایجاد کند. در حال حاضر مربیان همدیگر را قبول ندارند و این موضوع به فدراسیون نشین ها برمی گردد که نتوانستند خط مش درستی را برای تیم های ملی ایجاد کنند.
سردار آزمون باید خویشتن دار باشد

عربشاهی درباره اینکه سردار آزمون با وجود خداحافظی به تیم ملی دعوت شد اما دیگر خبری از قوچان نژاد نیست، گفت: قوچان نژاد و آزمون بازیکنان خوبی هستند اما کی روش تشخیص داد که آزمون را دوباره به تیم ملی دعوت کند. سردار آزمون بازیکن احساسی و زود رنج است و باید خویشتن دار باشد و به خاطر توهین و ناسزا هواداران نباید سریع واکنش نشان بدهد. او باید به بازی خوب خود به هواداران ثابت کند که گل نزدنش اتفاقی است و قابلیت بالایی دارد. قوچان نژاد هم برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده است اما او صلاح دانسته که در بهترین شرایط از تیم ملی کنار برود.

او در پایان درباره اینکه تیم ملی در جام ملتهای آسیا به موفقیت دست می یابد، خاطر نشان کرد: به طور حتم تیم ملی فوتبال با درایت کی روش می تواند امسال قهرمان جام ملتهای آسیا شود و در این رقابتها نشان می دهیم به طور شانسی تیم اول آسیا نیستیم.


۱۳۹۷/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...