نسخه چاپی

كی روش چه گلی به سر ما زده كه اجازه بی احترامی به خودش می دهد!

حمید درخشان پیشكسوت فوتبال كشورمان درباره آخرین سخنان مك درموت ،مربی تیم ملی فوتبال كشورمان درباره بازیكنان تیم ملی فوتبال امید گفت: كی روش و مربیان او با بی احترامی فراوانی با مسائل برخورد می كنند و به هیچ كس و هیچ چیزی احترام نمی گذارند.

به گزارش نما، حمید درخشان پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره آخرین سخنان مک درموت ،مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال امید گفت: کی روش و مربیان او با بی احترامی فراوانی با مسائل برخورد می کنند و به هیچ کس و هیچ چیزی احترام نمی گذارند.
کی روش چه گلی به سر ما زده که اجازه بی احترامی به خودش می دهد!

درخشان ادامه داد: آن ها هر کاری را در این کشور بخواهند انجام می دهند و به هر مربی با سابقه ای همانند استیلی ، کرانچار و یا حتیبرانکو بی احترامی می کند. او هیچ حقی ندارد تا این چنین بی احترامی هایی را انجام دهد و واقعا نمی دانم در طول 7 سال حضورش در تیم ملی فوتبال ایران چه گلی بر سر ما گذشته است که این چنین بی احترامی هایی را انجام می دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: به هیچ وجه نباید گفت که تیم ملی کشورمان چون جام ملت های آسیا را در پیش دارد، تمرین های تیم ملی امید ارزشی ندارد. تیم ملی امید 44 سال است که رنگ المپیک را ندیده است و کار های استیلی برای حمایت از این تیم کاملا درست است.
کی روش با پول بیت المال بالای تریبون می رود و سخنرانی می کند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت : کی روش با پول بیت المال فقط بالای تریبون می رود و سخنرانی می کند و باید با توجه به سابقه حضور 7 ساله اش در این تیم قهرمان جام ملت های آسیا شود.کی روش تنها در تیم ملی پرخاش می کند و پی در پی ایراد می گیرد.
کی روش در بازگشت آزمون به تیم ملی از خودش ضعف نشان داد

درخشان درباره با بازگشت سردار آزمون با تلاش های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کی روش ضعف خود را نشان داده است. قانون برای همگان است و نباید برای یک بازیکن از این موضوع سرپیچی کرد. آزمون و قوچان نژاد با هم خداحافظی کردند اما دیدیم که با تلاش سرمربی، یکی از آن ها دوباره در میان بازیکنان حضور یافتند. کی روش نباید این موضوع را نادیده بگیرد و با قضاوت و اولویت خود بازیکنان را به تیم ملی فوتبال ایران بازگرداند.

۱۳۹۷/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...