نسخه چاپی

انتقاد تند رحمان رضایی از كی روش

پیشكسوت فوتبال ایران گفت: كی‌روش ۷ سال است كه بیشتر كارش ایجاد حاشیه در ایران بوده است.

به گزارش نما، رحمان رضایی در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران با بولیوی اظهار داشت: امیدوارم بازی با تیم‌های همچون بولیوی برای تیم ملی مناسب و مفید باشد گرچه سبک فوتبال آسیا با آمریکای لاتین بسیار متفاوت است. بهتر است بجای بازی با تیم‌های آمریکای لاتین با تیم‌های اروپایی بازی کرد که بسیار پر قدرت هستند و می‌توان از این بازی‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی در مورد بازی‌های آینده تیم ملی با ونزوئلا و ترینیداد توباگوتصریح کرد: شاید بتوان در این بازی‌ها کار تاکتیکی انجام داد و تفکرات مربی توسط بازیکنان در زمین بازی پیاده شود، اما در مجموع سبک بازی تیم‌ها اصلا به هم شبیه نیست و کمک چندانی به تیم ملی نخواهد کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص قهرمانی تیم ملی بعد از ۷ سال حضور کی روش گفت: صد درصد بعد از هفت سال باید در جام ملت‌ها قهرمانی بدست آورد. البته سرمربی تیم ملی بیشتر وقت خود را به ایجاد حاشیه گذرانده است تا انجام کار‌های فوتبالی. کی‌روش ۷ سال است که بیشتر کارش ایجاد حاشیه در ایران بوده است.

رضایی ادامه داد: آنقدر فوتبال ایران بی صاحب نشده است که دستیار کی‌روش به پیشکسوتان فوتبال ایران حرف‌هایی می‌زند و بی احترامی می‌کند، این رفتار‌ها به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی بتواند در جام ملت‌ها قهرمانی مسابقات را از آن خود کند. ما در این ۷ سال کی‌روش را تحمل کردیم، انرژی و وقت زیادی برای آن گذاشتیم و صبوری به خرج دادیم. پس باید امسال تیم ملی در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد در غیر این صورت این ۷ سال بیهوده برای تیم ملی تلف شده است.

۱۳۹۷/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...