نسخه چاپی

پیش بینی تمهیدات لازم برای مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین

رضایی گفت: از آنجایی كه امكان حضور برای همه افراد فراهم نیست پیاده روی جاماندگان اربعین اتفاق خوبی است كه در سال های اخیر بوجود آمده و از شهر تهران شروع شده و در بسیاری از استان ها و شهرستان ها تبدیل به سنت شده و این امر در گسترش فرهنگ عاشورایی حركتی بس بزرگ و ارزشمند است.

به گزارش نما، در این نشست معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران ضمن اشاره به بزرگترین تجمعات انسانی در دنیای اسلام و مراسم حج افزود: در سال های اخیر این تجمع انسانی در کربلای معلای معطوف شده و بیش از ۲۰ میلیون زائر و عاشق حسینی در همایش پیاده روی شرکت می کنند که افزایش حضور مردم برای ثبت نام در روزهای آتی گویای این واقعیت است.

رضایی افزود: از آنجایی که امکان حضور برای همه افراد فراهم نیست پیاده روی جاماندگان اربعین اتفاق خوبی است که در سال های اخیر بوجود آمده و از شهر تهران شروع شده و در بسیاری از استان ها و شهرستان ها تبدیل به سنت شده و این امر در گسترش فرهنگ عاشورایی حرکتی بس بزرگ و ارزشمند است.

در این نشست ضمن ارایه گزارش هایی در خصوص اقدام ها و تمهیدات پیش بینی شده به منظور خدمت رسانی به عزاداران حسینی ، در خصوص موکب‌ها، ایستگاه های صلواتی، چگونگی ایاب و ذهاب جاماندگان اربعین حسینی(ع) و زایران حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سایر موارد، بحث و بررسی صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

۱۳۹۷/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...