نسخه چاپی

كشاورز، مشایخی و خمسه در نمایشگاه مطبوعات حضور می‌یابند

محمدعلی كشاورز، جمشید مشایخی و علیرضا خمسه برای شركت در نشست‌های تخصصی «بازی در صحنه مطبوعات» و «از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی 2» در غرفه سرای روزنامه‌نگاران در نمایشگاه مطبوعات حضور خواهند یافت.

به گزارش مهر، نشست‌های تخصصی «از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی» با حضور جمعی هنرمندان سینما و تلویزیون در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات برگزار می‌شود.

در روز دوشنبه هشتم آبان که دومین روز از برپایی این نمایشگاه است از ساعت 18 نشست «از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی1» با حضور علی معلم و جواد طوسی در سرای روزنامه نگاران برگزار خواهد شد.

همچنین روز سه‌شنبه نهم آبان از ساعت 16 نیز جمشید مشایخی و محمد علی کشاورز از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون، در نشست «بازی در صحنه مطبوعات» با اجرای شهرام شکیبا حضور یافته و نقش رسانه‌ها در عرصه هنرهای نمایشی را بررسی خواهند کرد.

در این روز همچنین از ساعت 18، نشست «از طنز مطبوعاتی تا طنز تلویزیونی 2» با حضور علیرضا خمسه و جواد عزتی با اجرای شهرام شکیبا در سرای روزنامه نگاران برگزار می‌شود.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با شعار «رسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانه» از هفتم تا سیزدهم آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...