نسخه چاپی

بروجردي :

مذاكره ترفند تبلیغاتی اوباما است

رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح مباحثی از سوی كاخ سفید در خصوص مذاكره با ایران ترفندهای تبلیغاتی و انتخاباتی است كه اوباما برای افزایش رای خود در انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری آمریكا انجام می‌دهد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد:‌ اوباما برای کسب رای در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ایالات متحده در وضعیت مناسبی نیست از این رو طبیعی است که از هر روشی برای جلب نظر مخاطبین خود استفاده نماید.

وی با اشاره به مناظره‌های رامنی و اوباما،‌ دو کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: از آن‌جا که‌ ایران محور اساسی این مناظرات بود، می‌توان این نتیجه را گرفت که طرح مباحثی درباره مذاکره با ایران تنها یک ترفند تبلیغاتی و انتخاباتی است.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت گروگان‌های ایرانی در سوریه یعنی تکنسین‌ها و زوار، گفت: طبق آخرین بررسی‌های ما، گروگان‌های ایرانی در سوریه یعنی زائران و تکنسین‌های ایرانی در سلامت کامل هستند. هفته‌ای یک یا دو بار در ارتباط با سفیر ایران در دمشق که در خط مقدم پیگیر آزادی گروگان‌های ایرانی هست، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم، پیگیری‌هایی که از طریق ارگان‌های ذیربط نیز انجام می‌شود. تمام این گزارشات حاکی از سلامتی گروگان‌های ایرانی در سوریه است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز امیدواری کرد که همچون آزادی گروگان‌های ایرانی در لیبی، شاهد آزادی هرچه سریعتر گروگان‌های ایرانی در سوریه باشیم.

۱۳۹۱/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...