نسخه چاپی

دستگیری خرده فروشان پایتخت در ۴۸ ساعت گذشته

سرهنگ علی كاشانی اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته مأموران پلیس پیشگیری و پلیس متروی پایتخت در چندعملیات جداگانه در مناطق مختلف پایتخت موفق به دستگیری ۴۱ مرد و سه زن خرده فروش مواد مخدر شدند.

به گزارش نما، معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در ادامه این طرح مأموران کلانتری ۱۴۷ قیامدشت، پس از شناسایی خرده فروش مواد مخدر با دستور قضایی وارد خانه او شده و موفق شدند یک کلیو تریاکی را که وی در داخل گونی برنج جاساز کرده بود کشف و ضبط کنند.

کاشانی اضافه کرد: در حوزه کلانتری ۱۱۷ جوادیه نیز مأموران پلیس موفق به شناسایی زن و مرد جوانی شدند که سوار برخودروی شخصی در محدوده ترمینال جنوب اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، همچنین در حوزه کلانتری ۱۷۹ خیلج نیز مأموران زن ومردجوانی را دستگیر کردند که آن‌ها نیز با خودروی شخصی در جاده قدیم کرج اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در حوزه کلانتری ۱۴۰ باغ فیض نیز در دره فرحزاد با شناسایی خرده فروش مواد مخدر عملیات دستگپری وی را آغاز کردند. متهم قصد فرار داشت که مأموران با تیراندازی هوایی وی را دستگیر کردند. از این خرده فروش مقادیری مواد هروئین و یک میلیون وپانصد هزار تومان پول نقد کشف و ضبط شد.

هاشمی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی نیز با متوقف کردن خودروی پراید مشکوکی که در حوالی میدان آزادی درحال گشت زنی بود، افزود: مأموران کلانتری در بازرسی از داخل این خودرو حدود چهار هزار قرص متادون را از داخل این خودور کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس مترو در ایستگاه میدان آزادی موفق شدند خرده فروشی را که در حوالی ایستگاه اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کرد دستگیر کنند، افزود: در این طرح حدود ۹ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودرو از خرده فروشان ضبط شده است.


۱۳۹۷/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...