نسخه چاپی

توصیه باهنر به احمدی نژاد

محمدرضا باهنر با بیان اینكه رئیس جمهور به عنوان شخص دوم مملكت طبق قانون اساسی اختیاراتی دارد كه می‌تواند از آن استفاده كند، گفت: البته از نظر شورای نگهبان برداشت‌های آقای احمدی نژاد درباره اینكه می‌تواند به قوای دیگر اخطار دهد قابل قبول نیست.

به گزارش نما به نقل از آريا، وي با بيان اينکه بازديد رئيس جمهور از زندان امري طبيعي است، يادآور شد: اما از آنجا که بعضي از آشنايان رئيس جمهور در اوين هستند اين شائبه ايجاد شد که شايد درخواست رئيس جمهور، سياسي باشد.

نماينده تهران تاکيد کرد: طبق قوانين کشور ملاقات با فردي که دوران مجازات خود را تحمل مي‌کند بايد با اجازه قاضي مربوطه انجام شود، يعني از نظر حقوقي در شرايطي که قاضي مربوطه اجازه ملاقات ندهد حتي اگر رئيس قوه قضائيه هم ورود پيدا کند نمي‌تواند نظري اعمال کند.

باهنر تصريح کرد: اما از نظر سياسي در شرايطي که رئيس قوه قضائيه پاسخ محرمانه اي به درخواست رئيس جمهور داده بود، رئيس جمهور با علني کردن موضوع، اتهاماتي را مطرح کرد، در اينجا اگر مشکلي هم وجود داشته باشد هيچ ترديدي وجود ندارد که مسئوليت آن به صورت مشترک بر عهده سران قواست.

وي، خطاب به رئيس جمهور، تاکيد کرد: با توجه به اينکه 7 الي 8 ماه بيشتر تا پايان کار دولت دهم باقي نمانده، رياست دولت هم با رعايت اصل تعامل، همت خود را بر اتمام کارهاي باقي مانده قوه مجريه بگذارد و از اين درگيري‌هاي غيرضروري که هيچ نفعي براي مملکت ندارد بپرهيزد.

۱۳۹۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...