نسخه چاپی

غلامحسین شیری در گفت و گو با نما:

دولت تنها با مدیرانی از جنس مردم موفق خواهد شد

عکس خبري -دولت تنها با مديراني از جنس مردم موفق خواهد شد

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس نهم شورای اسلامی، گفت: : دولت تنها با باور و عمل به شایسته سالاری و به كار گیری افراد متخصص كه جنس زندگی شان مثل مردم باشد موفق خواهد بود

غلامحسین شیری علی ابادی نماینده ادوار مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به اداره وزارتخانه ها توسط سرپرست برای ماهها بدون معرفی وزیر، گفت: آقای روحانی متاسفانه هنوز ستادی عمل می کند و تشکیل دولت را گویی نپذیرفته است و کسانی که در ستادهای دولت بودند در مسند امور مدیریتی هستند.
وی افزود: اینکه آقای روحانی خود را مدیون افرادی می داند یا به هر علت دوست دارد این افراد در مسند امور باشند و کسی را به موقع جای آنها معرفی نمی کند و دوباره اقای شریعتمداری را بعد استعفاء از وزارت صنعت برای وزارت رفاه معرفی می کند نمود همین ستادی عمل کردن هاست.
شیری گفت: اینها آفت تشکیلاتی دولت است چرا که آقای روحانی باید یک دولت مقتدر با بهره بردن از همه نیروها در راستای شایسته سالاری شکل می داد تا منافع ملی کشور تامین شود و نه منافع باندی و گروهی.
شیری علی آبادی اظهار نمود: دولت تنها با باور و عمل به شایسته سالاری و به کار گیری افراد متخصص که جنس زندگی شان مثل مردم باشد موفق خواهد بود نه با افرادی که هر روز که می گذرد می بینیم از لحاظ ادبیات و سبک زندگی از مردم فاصله می گیرند و به بی اعتمادی عمومی دامن می زنند.
وی تاکید کرد: وقتی مسئول همتراز با مردم زندگی نکند درد مردم را به خوبی احساس نمی کند و مشکل بروز می کند لذا دولت باید برای 3 سال بعد خانه تکانی اساسی کند و از نیروهایی مردمی استفاده نماید.
وی گفت: امروز ما دشمنان زیادی داریم و در جنگ اقتصادی هستیم باید در مقابل دشمن صف آرایی کنیم و با تمام قوا حرکت کنیم اما ماه هاست وزارتخانه های مهم ما وزیر ندارد و سفارتخانه هایمان در هند و چین و ...سفیر ندارد در حالی که اینهمه افراد متخصص و کارامد در کشور داریم.
وی افزود: کشور چین و هند با وجود اینکه خریدار نفت ما هستند ولی ما آنجا سفیر نداریم در حالی که باید ارتباطاتمان را با این کشورها قوی تر کنیم.
شیری گفت: ما در جنگ اقتصادی هستیم ولی صلاح و تاکتیک و منطقه عملیاتی و نیروهای دفاعی برای دولت مجهول است و دولت حتی در صف ارائی کابینه با نگاه ستادی ضعف دارد در حالی که باید قوی عمل کند و ضعف ها را با شایسته سالاری ترمیم نماید.

۱۳۹۷/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...