نسخه چاپی

برنامه‌ریزی سپاه‌تهران برای مقابله با توطئه‌ها

معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) از برنامه‌ریزی گسترده سپاه تهران برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خبر داد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ احمد رضا زرگر آشنا كردن نسل جوان با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي را از وظايف اصلي سپاه پاسداران برشمرد و عنوان کرد: با توجه به اينكه غرب همواره براي تهران به عنوان پايتخت جمهوري اسلامي ايران، توطئه‌هاي فرهنگي و اجتماعي را در دستور كار خود دارد، سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ براي خنثي كردن توطئه‌هاي دشمن، برنامه‌ريزي‌هاي گسترده‌اي انجام داده است.

وي افزود: براي نيمه دوم سال جاري، ساخت و توليد برنامه‌هاي رسانه‌اي را در دست اقدام داريم. همچنين راه‌اندازي يك مؤسسه امور نمايشگاهي و جشنواره‌ها را برنامه‌ريزي كرده‌ايم كه با اين اقدام، نمايشگاه‌هايي که سپاه تهران برپا مي‌کند از اين پس با هدفمندي و انسجام خاصي همراه خواهد شد.

سرهنگ زرگر از حضور واحدهاي توليدي اقتصاد مقاومتي تهران بزرگ در طرح"همه‌ي ما " خبر داد و تصريح كرد: با موافقت مسئولين، بخشي از صنايع بومي را در اندازه ملي به صورت غرفه‌هاي نمايشگاهي در حاشيه مسير راهپيمايي روز 22 بهمن شركت خواهيم داد و اگر طرح "همه‌ي ما" كه سال گذشته با رويكرد فرهنگي انجام شد، امسال با رويكرد اقتصادي انجام شود، يكي از جذاب‌ترين برنامه‌ها طرح "لبيك يا خميني" خواهد بود که ان‌شالله رضايت مردم و رهبري را در پي خواهد داشت.

۱۳۹۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...