نسخه چاپی

پرسپولیس منتظر رقیبش در فینال است

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: ما منتظر مشخص شدن رقیب‌مان در فینال هستیم و از امروز كارها را برای برگزاری بازی فینال و رسیدن به موفقیت در این رقابت انجام می‌دهیم.

به گزارش نما، حسین خبیری در خصوص بازگشت سروش رفیعی به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سروش رفیعی با هماهنگی آقای برانکو از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود چرا که قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان فسخ شده و برای اینکه در آمادگی مطلوب به سر ببرد، از امروز به تمرینات پرسپولیس اضافه می‌شود تا در نیم‌فصل دوم به آمادگی کامل برسد.

وی درباره صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: این صعود تاریخی باعث شد تا فوتبال ایران باز هم در آسیا مطرح شود جا دارد که دست هواداران را ببوسیم چرا که آنها در آسیا بهترین هستند. حتی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از دیدن این حجم از تماشاگر هیجان‌زده شدند و می‌گفتند چنین جمعیت و جوی را تا حالا در آسیا ندیده‌اند. ما به این هواداران افتخار می‌کنیم و دست آنها را می‌بوسیم که دیروز کاری کردند کارستان.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باید از همه عوامل برگزاری بازی دیروز تشکر و قدردانی کنیم که همه دست به دست هم دادند تا این میزبانی انجام شود.همه عوامل برای این بازی زحمت کشیدند و حالا باید آماده برگزاری بازی فینال باشیم. ما منتظر مشخص شدن رقیب‌مان در فینال هستیم و از امروز کارها را برای برگزاری بازی فینال و رسیدن به موفقیت در این رقابت انجام می‌دهیم.


۱۳۹۷/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...