نسخه چاپی

خوشحالی رویس و گوتزه از شب درخشان دورتموند

بعد از پیروزی بزرگ بوروسیا دورتموند بر اتلتیكو مادرید كه با نتیجه‌ی 4-0 بدست آمد ماركو رویس، ماریو گوتزه و سباستین كهل، در مقابل خبرنگاران ظاهر شده و از این پیروزی گفتند.

به گزارش نما، بازیکنان زردپوش دورتموند بعد از این پیروزی بزرگ که در ورزشگاه خانگی دورتموند در مقابل یکی از غول‌های باشگاهی فوتبال اروپا بدست آورده بودند از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجیدند ولی در عین حال خستگی در ساق‌های پاهایشان مشهود بود تا نشان دهد که این پیروزی چندان راحت بدست نیامده است، تا جایی که مارکو رویس کاپیتان زردپوشان اذعان کرد که "امروز، روز خیلی سختی داشتیم".



مارکو رویس کاپیتان زردپوشان بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" امروز، روز خیلی سختی داشتیم. اتلتیکو در نیمه‌ی دوم بازی را به مراتب بهتر از نیمه‌‌ی اول شروع کرد و کار را برایمان سخت کرد ولی ما توانستیم از این دقایق سخت به سلامت عبور کنیم. امشب برای ما شب فوق‌العاده سختی بود و خیلی خوشحالم که توانستیم از این شب سخت با چنین نتیجه‌ی معرکه‌ای عبور کنیم. همه‌ی بازیکنان در فاز دفاعی با چالش مواجه شدند. ولی ما امشب آرامش خودمان را حفظ کردیم و گل زدیم. ما در خط دفاعی‌مان فضاهای خالی زیادی داشتیم که شانس آوردیم اتلتیکو از آنها استفاده نکرد. بازیکنان اتلتیکو جوانمردانه و محترمانه بازی کردند و ما از این بازی خیلی خیلی خوشحالیم".





ماریو گوتزه دیگر ستاره‌ی آلمانی بوروسیا دورتموند هم بعد از بازی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت:" ما امروز می‌توانیم خوشحال و راضی باشیم چون حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که بازی با این نتیجه تمام شود. واقعاً برای ما از این بهتر ممکن نبود. ما همه با هم دفاع و حمله کردیم و کار تیمی هماهنگ و بی‌نقص‌مان بود که باعث شد نسبت به اتلتیکو برتری داشته باشیم. ما در یک‌سوم دفاعی اتلتیکو از تاکتیک‌های متنوعی استفاده کردیم که یکی دیگر از نقاط قوت‌مان بود. ما در فضاها پخش می‌شدیم و در مهمترین زمان‌ها گلزنی می‌کردیم. حالا قصدمان این است که اعتماد به نفس و تجربه‌ای که از این بازی بدست آوردیم را در بازی‌های آینده هم حفظ کرده و به نمایش بگذاریم".

۱۳۹۷/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...