نسخه چاپی

خط ونشان بارسلونا برای مادریدی ها

بارسلونا در دیدار برابر اینتر خودی نشان داد و خط‌ونشانی برای رئالی‌های بحران‌زده كشید.

به گزارش نما، چهارشنبه شب هواداران بارسلونا پیش از شروع جدال با اینترمیلان از اینکه تیم‌شان ممکن بود بدون لیونل مسی در لیگ قهرمانان به مشکل بخورد، عصبی بودند اما تیم به بهترین شکل واکنش نشان داد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد. حالا بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو هشداری جدی به رئال‌مادرید داده، رئالی که این روزها شرایط بحرانی دارد و آمادگی بارسایی‌ها آنها را به دردسر خواهد انداخت. به نظر می‌رسد بلوگرانا آماده شوک دادن به تیم پایتخت‌نشین اسپانیاست.

لوئیس سوارس حکومت می‌کند

ستاره اروگوئه‌ای برابر اینتر گلی به ثمر نرساند اما نمایشی دلنشین داشت و هواداران بارسا از دیدن بازی او لذت بردند. او در نیمه زمین حریف به‌ خوبی جنگید و در غیاب مسی فضای حرکتی بیشتری در زمین داشت. او پاس‌گل فوق‌‌العاده‌ای از سمت راست برای رافینیا ارسال کرد. به نظر می‌رسد سوارس آماده تهدیدی جدی برای رئالی‌ها باشد.

رافینیا آماده پر کردن جای مسی

هافبک برزیلی یکی از بازیکنانی است که پیش از این والورده چندان روی او حساب نمی‌کرد اما مصدومیت مسی باعث شد وضعیت تغییر کند. چهارشنبه‌شب پست لئو به رافینیا رسید و او هم با سرعت خودش حملات تیم را پایه‌ریزی کرد. رافینیا به‌ خوبی شرایط بازی در پستی که مسی بازی می‌کرد را درک کرده و خط دفاعی نراتزوری را شکست.

هافبکی مسلط به بازی

بدون لیونل مسی، والورده می‌تواند خط هافبک تیمش را به شکلی آرایش کند که روی بازی کنترل بیشتری داشته باشند. یکی از دلگرم‌کننده‌ترین اتفاقات اخیر برای هواداران بارسلونا درخشش آرتور ملو هافبک ۲۲ ساله برزیلی بوده که آنها را یاد ژاوی انداخت. آرتور سبک بازی کاملاً مشابه اسطوره بارسایی‌ها دارد و می‌تواند یک بازیکن بزرگ برای آینده بلوگرانا باشد.

بهترین مدافع چپ اسپانیا

همان‌طور که لوئیس انریکه سعی می‌کند جوردی آلبا را فراموش کند و دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت نکند، این مدافع چپ بارسایی نشان می‌دهد مدافع کناری بهتر از او در اسپانیا وجود ندارد. ۹۰ دقیقه در نوکمپ برابر اینتر در سمت چپ زمین برای بارسا جولان داد و به هم‌تیمی‌هایش در حمله کمک کرد. او با کمک لنگله در دفاع هم به ‌خوبی مهاجم آماده‌ای همچون مائورو ایکاردی را مهار کرد.

بازگشت سرخیو بوسکتس

اگر او در ترکیب تیم ملی اسپانیا بهترین نیست، در ترکیب بارسلونا با بازوبند کاپیتانی به بهترین فرم خودش برگشته است. هر توپی که در میانه میدان خطری برای بارسا به شمار می‌رفت را دفع کرد و نشان داد هنوز یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی جهان است. بوسکتس در فرم ایده‌آل کمتر اجازه بازی‌سازی به رقبا می‌دهد و در ال‌کلاسیکو آمادگی او به بارسا کمک بزرگی خواهد کرد.

رشد پیکه و لنگله

سرانجام یک کلین‌شیت برای بارسلونا. در روزهای سخت و کابوس‌وار برای خط دفاعی بارسا برابر تیم آماده اینتر، پیکه و لنگله نمایش فوق‌‌العاده خوبی داشتند. نراتزوری به ‌سختی موفق به خلق موقعیت می‌شد. اعتمادبه‌نفس لنگله بالا رفته و به پیکه در وظایف دفاعی خوب کمک می‌کند. بارسا در حالی برابر اینتر گل نخورده که در ۷ بازی آخرش در لالیگا دروازه‌اش باز شده بود.

تراشتگن دیوار

هیچ‌کس شک ندارد تراشتگن در حال حاضر یکی از برترین دروازه‌بانان قاره اروپاست. سنگربان آلمانی به سطح فوق‌‌العاده‌ای رسیده و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند مطمئن باشند یک دیوار پشت‌ سرشان قرار گرفته. اگر تراشتگن درون دروازه بارسا نبود در بازی‌های قبلی مشکلات دفاعی ممکن بود تیم را وارد بحران کند. او می‌تواند در ال‌کلاسیکو مهاجمان ناآماده این روزهای رئال‌مادرید را برای یک بازی دیگر در گلزنی ناکام بگذارد.

۱۳۹۷/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...