نسخه چاپی

تحول در فوتبال آسیا با قرارداد مالی جدید AFC

كنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال انعقاد قرارداد مالی جدیدی است كه درآمدهای فوتبال قاره در تورنمنت‌های مختلف ملی و باشگاهی را بیش از ۷ برابر درآمد فعلی می‌كند.

به گزارش نما، روز سه شنبه هفته آینده (15 آبان) ساختمان جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسئولان AFC، نمایندگان فیفا و روسای فدراسیون‌های عضو در منطقه بوکیت جلیل کشور مالزی افتتاح خواهد شد که نسبت به ساختمان قدیمی این کنفدراسیون بزرگتر و به مراتب کامل‌تر خواهد بود.

بر اساس نیازهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساختمان جدید دفاتر و مراکز همچنین برخی زیرساخت‌های لازم از جمله سالن و زمین چمن پیش بینی شده که فضای مناسبی برای برگزاری تمام دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی AFC ایجاد می‌کند. ساختمان قدیمی این کنفدراسیون که بیش از 15 سال پیش ساخته شده همچنان پذیرای بخشی از دفاتر، مراسم‌ها و همچنین موزه ویژه AFC خواهد بود.

در حاشیه این مراسم نشست عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه آینده در کوالالامپور برگزار می‌شود که بررسی قرارداد مالی جدید AFC یکی از مهمترین موضوعات این نشست است.

بر این اساس برنامه اقتصادی - تجاری سال 2021 تا 2028 کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس پیشنهادات جدید تصویب خواهد شد. در این برنامه که با مشارکت شرکت بین المللی DDMC تحقق خواهد یافت درآمد کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون‌های عضو و باشگاه‌های آسیایی در تورنمنت‌های مختلف خصوصا مسابقات جام ملت‌های آسیا، لیگ قهرمانان و AFC کاپ بیش از 7 برابر خواهد شد. حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و سایر فعالیت‌های تجاری در قرارداد جدید با تغییرات قابل توجهی مواجه می‌شوند که می تواند تحولی بی سابقه در اقتصاد فوتبال آسیا ایجاد کند.

۱۳۹۷/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...