نسخه چاپی

فتنه آینده در بی تدبیری ها و اختلافات مسئولین نهفته است

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب سلامی با بیان اینكه اختلافات مسوولان و بی تدبیری آنان در برابر تحریم ها و مشكلات اقتصادی موجب امید دشمن در احیای فتنه می شود، تاكید كرد: وحدت و حركت مسوولان در مشی ولی فقیه رمز جلوگیری از به نتیجه رسیدن توطئه دشمنان است.

به گزارش نما، پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عواملی که ممکن است موجب احیای فتنه در فضای انتخاباتی سال 92 شود، اظهارداشت: تمام تلاش دشمنان و دنیای استکبار این است که فتنه 88 را در ایران بازسازی و احیا کنند؛ بنابراین بیشترین تمرکز خود را بر انتخابات ریاست جمهوری گذاشته است.

وی همدلی و همفکری مسوولان را موجب ختثی شدن توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمن به فشارهای اقتصادی و تحریم ها دل بسته است و بی تدبیری ها و اختلافات بر این فشارها دامن می زند و موجب امید دشمن می شود ؛ بنابراین راه نفوذ دشمن و احیای فتنه در اختلاف افکنی ها نهفته است که مسوولان باید از آن پرهیز کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان افزود: دشمنان می خواهند مسولان را ناتوان در حل مسائل و مشکلات کشور نشان بدهند؛ لذا مسوولان نیز نباید در زمین دشمن بازی کنند و با بی تدبیری و لجبازی ها بر مشکلات دامن زده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند.

وی با تاکید براینکه محور قرار گرفتن رهنمودهای اخیر رهبری در خراسان شمالی توسط مسوولان بهترین راه برون رفت از شرایط کنونی و غلبه بر مشکلات و توطئه های دشمنان است، ادامه داد: مشی مسوولان باید بر اساس وحدت و همدلی باشد و رسانه ای کردن اختلافات تنها موجب امید بخشی دشمنان خواهد شد.

سروری وحدت را رمز پیروی و جلوگیری از فتنه آینده دانست و خاطرنشان کرد: مسوولان باید بر مسائل اساسی کشور و مشکلات مردم متمرکز شوند و با اختلافات خود بر سر مسادل فرعی تصویری از ناکارمدی نظام را در ذهن مردم ایجاد نکنند.

۱۳۹۱/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...