نسخه چاپی

برنامه سفر كاروان پرسپولیس به توكیو تغییر كرد

زمان سفر اعضای كاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دبی به توكیو دستخوش تغییراتی شده و پرسپولیسی‌ها با برنامه جدید راهی ژاپن خواهند شد.

به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس باعبور از السد قطر راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد و بازی رفت خود را مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه 12 آبان ماه در این کشور برگزار خواهد کرد.
طبق برنامه قرار است اعضای تیم پرسپولیس فردا راهی دبی شوند تا پس از استراحتی کوتاه و توقف در این شهر به ژاپن بروند.
سفر پرسپولیسی‌ها به ژاپن اما ماجراجویانه است چرا که اعضای این تیم به طرز جالب توجهی راهی ژاپن خواهند شد. به دلیل طولانی بودن سفر قرار است مربیان و بازیکنان در قسمت بیزینس هواپیما مستقر شوند تا خستگی کمتری را احساس کنند اما از آنجایی که تعداد صندلی‌های مدنظر کاروان پرسپولیس برای استفاده از قسمت بیزنس در یک پرواز وجود ندارد به همین دلیل اعضای نماینده ایران در فینال آسیا با دو پرواز به این کشور خواهند رفت.
بر اساس برنامه جدید و اعلام شده قرار است برخی از اعضای کادر فنی و اعضای تدارکات فردا شب پس از رسیدن به دبی و توقفی چند ساعته راهی توکیو شوند و گروه دیگر که شامل بازیکنان و مربیان است، صبح چهارشنبه از دبی عازم پایتخت ژاپن خواهند شد.
با تصمیمات جدید اعضای تیم پرسپولیس چهارشنبه شب دور هم جمع می‌شوند و تمرینات اصلی این تیم برای بازی مقابل کاشیما روز پنجشنبه در استان ایباراکی برگزار می‌شود و روز جمعه شاگردان برانکو در ورزشگاه محل بازی یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.


۱۳۹۷/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...